پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۲۰۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲
به گزارش کازرون نما، حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه کازرون در دومین خطبه نمازجمعه این هفته (۲۲ بهمن ۱۴۰۰) ضمن تبریک به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: امسال نیز همچون گذشته در چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مردم پرشور به میدان آمدند و عملیات سیاسی بزرگی را در برابر نگاه ها رقم زدند.
به گزارش کازرون نما، حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه کازرون در دومین خطبه نمازجمعه این هفته (۲۲ بهمن ۱۴۰۰) ضمن تبریک به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: امسال نیز همچون گذشته در چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مردم پرشور به میدان آمدند و عملیات سیاسی بزرگی را در برابر نگاه ها رقم زدند.

خطیب جمعه کازرون با اشاره به برگزاری راهپیمایی امسال به صورت خودرویی به علت همه‌گیری ویروس کرونا، اذعان داشت: مردم با خودروهای مزین شده به پرچم و تصاویر امام و رهبری، شهدا و موازین انقلاب اسلامی آمدند. چرا که این همه توطئه‌چینی‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمن فقط به این هدف است که مردم از نظام دلسرد شوند اما این حضور حماسی مردم، نشان از رفوزه شدن استکبار و خط بطلان بر نقشه های دشمن داشت.

وی افزود: وقتی نسل چندمی‌های انقلاب را می‌بینیم که با همان شعارهای انقلابی درکنار بزرگترها حضور دارند، یعنی مردم بصیر ایران اسلامی نسل به نسل پای انقلابشان هستند. چرا که این انقلاب، خانه و هویت ماست و هیچکس از هویت و خانه اش دست برنمی‌دارد.

حجت‌الاسلام صباحی با اشاره به مفتخر بودن مردم به شهدا و آرمان‌های انقلاب گفت: ما علاوه بر شهدا و خانواده ایشان، حتی به محله زندگی شهیدمان نیز افتخار میکنیم، که تا وقتی اینها ارزش هستند، قطعا دشمن شکست خورده و ما پیروزیم. چنانچه دشمن می داند این انقلاب اسلامی و مردمی ضربه ناپذیرند.

امام جمعه کازرون همچنین با مطالبه از مسئولین برای قدردانی و خدمت به مردم گفت: از زبان این مردم همیشه در صحنه و بزرگ و از مسوولین کشور، استان و شهرستان می‌خواهیم که باید قدر این مردم را بدانیم و بیش از پیش به آنان خدمت کنیم‌.

او افزود: مسئولین باید مردم داری، سعه صدر و خوش‌برخوردی با ارباب رجوع را در کارنامه خود ثبت کنند چراکه تسهیل امور زندگی مردم وظیفه است و خدای نکرده کوچکترین بی اعتنایی به مردم موجب عذاب الهی می‌شود.

خطیب جمعه کازرون ضمن قدردانی از قوه قضاییه به دلیل درخواست از رهبر معظم انقلاب جهت عفو برخی محکومین به مناسبت عید انقلاب و نمایش چهره رحمانی اسلام گفت: قدردانی می‌کنیم از رییس محترم جمهور که دستورات آزادسازی سواحل شمال کشور را ابتدا از اماکن دولتی و با همکاری دستگاه قضا شروع کردند. که امیدواریم در بقیه امور نیز همچون فساد، رانت‌خواری، کنترل بازار، کیفیت بخشی به خودرو و سایر نیازهای مردم این هماهنگی و سرعت و جدیت در عمل مشاهده گردد.

حجت الاسلام صباحی در ادامه با اشاره به رونمایی از موشک جدید خیبرشکن با پیشرفت‌های بهتر نسبت به موشک‌های قبلی گفت: این موشک با برد ۱۴۵۰ کیلومتر و کاهش وزن یک‌سوم نسبت به مدل‌های قبل، بهبود چابکی و سرعت فوق العاده یک ششمی دارد که برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی و سیاست بازدارندگی نظام اسلامی ساخته و توسط هوافضای سپاه از آن رونمایی شد که بنا به فرمایش امام خامنه‌ای، این انقلاب روز به روز قدرتمندتر می‌شود و استخوان دشمنانش در قبر می پوسد و انقلاب اسلامی به عظمتش ادامه می دهد.

گفتنی است پس از رژه و کاروان پرشور خودرویی مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، دکتر فریدون عباسی دوانی نماینده مردم کازرون و کوه‌چنار در مجلس شورای اسلامی به سخنرانی پیش از خطبه پرداخت، سپس قطعنامه ۴۳مین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی همراه با شعار و تکبیرهای نمازگزاران بیان شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
اذان صبح
۰۴:۴۹:۴۵
طلوع افتاب
۰۶:۱۷:۱۶
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۲
غروب آفتاب
۱۹:۴۳:۰۰
اذان مغرب
۲۰:۰۰:۰۴