پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۲۰۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳
فرمانده انتظامي استان از كشف 8 قبضه كلت كمري و 12خشاب مربوطه در بازرسي از خودرو قاچاقچيان در محور مواصلاتي "كوه‌چنار-كازرون" خبر داد.
به گزارش کازرون نما، سردار رهام‌بخش حبيبي، در تشريح جزئيات اين خبر بيان كرد: در اجراي طرح مبارزه با سلاح‌ و مهمات غيرمجاز در فارس، ماموران پليس امنيت عمومي استان با همكاري پليس شهرستان "كازرون" فارس با اقدامات فني و تخصصي مطلع شدند اعضاي يك باند با يك سواري پژو 405 تعدادي اسلحه قاچاق را از استان‌های غربی بارگیری و قصد ورود آن به شيراز دارند كه موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

وي تصريح كرد: بامداد امروز (21 بهمن) ماموران انتظامي پس از هماهنگي با مقام قضائي به محور "كوه‌چنار-كازرون" اعزام و با برپايي تور ايست و بازرسي مقطعي سواري پژو را شناسايي و دستور ايست دادند كه راننده و سرنشينان بدون توجه اقدام به فرار كردند.

فرمانده انتظامي استان فارس تصريح كرد: پس از طي مسافتي تعقيب و گريز ماموران انتظامي با اقدامات فني و تخصصي موفق شدند سواري پژو را توقيف و در بازرسي از آن 8 قبضه سلاح كمري و 12 خشاب مربوطه که به طرز ماهرانه‌اي در باك بنزين خودرو جاسازي شده بود کشف كنند.

سردار "حبيبي" با بيان اينكه در اين خصوص راننده و 2 سرنشين براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك و يا اطلاع از فعاليت افرادي كه آرامش مردم را برهم مي‌زنند بلافاصله موضوع را به سامانه 110 گزارش دهند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸