پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۲۰۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴
سرهنگ زراعتیان در جلسه مشترک شهردار و فرمانده انتظامی شهرستان کازرون مطرح کرد:
در جلسه مشترک بین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و شهردار کازرون در خصوص رفع مسائل و مشکلات رانندگان تاکسی تصمیم گیری شد.
در جلسه مشترک بین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و شهردار کازرون در خصوص رفع مسائل و مشکلات رانندگان تاکسی تصمیم گیری شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری کازرون، روز گذشته شهردار، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری و نمایندگان تاکسیرانان در شهرداری در خصوص حل مشکلات تاکسیرانان تشکیل جلسه دادند.

شهردار کازرون در این جلسه ضمن نکوداشت یاد شهید رنجبر شهید امنیت، با اشاره به اینکه رانندگان تاکسی یکی از اقشار پرتلاش جامعه هستند گفت: تاکسی به خاطر امنیتی که دارد بیشتر مورد توجه شهروندان است و شهروندان به ویژه در شهری مانند کازرون بیشتر از آن استفاده می کنند.

مهندس رضا نوذری اظهار کرد: یکی از مهترین مشکلات تاکسیرانان در کازرون، وجود مسافربرهای شخصی بین شهری است است که بر معیشت رانندگان تاکسی تاثیر منفی گذاشته است.

 فرمانده نیروی انتظامی ضمن تشکر از فعالیت های عمرانی شهرداری در سطح شهر گفت: امروز ما شاهد تغییرات خوبی در سطح شهر، هم در حوزه های عمرانی و هم در بخش خدماتی هستیم که این امر نتیجه تلاش مجموعه شهرداری است.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان اذعان کرد به منظور حمایت از رانندگان تاکسی و روان سازی ترافیک در مرکز شهر، ماموران پلیس راهور لازم است از فعالیت خودروهای شخصی که قصد جابجایی مسافر در ایستگاه های تاکسی دارند، جلوگیری شود.

وی در این راستا از یکی از فرماندهان پلیس راهور خواست تا جلسه ای را با مسافربرهای شخصی بین شهری تنظیم کند تا با آنها اتمام حجت شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان همچنین از رانندگان تاکسی درخواست کرد تا  با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به کاهش بار ترافیکی مرکز شهر کمک کنند.

سرهنگ زراعتیان همچنین پیشنهاد کرد با نصب جدا کننده‌های ترافیکی ایستگاه تاکسی ها با دیگر خودروها تفکیک شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳