پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۲۰۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
محمدعلی بخرد فرماندار ویژه کازرون در آیین تکریم و معارفه:
به منظور توسعه شهرستان کازرون آماده بهره‌گیری از توانمندی و پتانسیل همه جریان‌های سیاسی، نخبگان، جامعه روحانیت و دریافت هرگونه پیشنهاد مردمی خواهم بود. از تمامی کار آفرینان و سرمایه گذاران کازرون دعوت می کنم به منظور رونق و شکوفایی اقتصادی کازرون راهکارها و بسته های سرمایه گذاری خود را ارائه دهند.
آمادۀ بهره‌گیری از توانمندی‌های همۀ جریانات خواهم بود/ کارآفرینان و سرمایه گذاران بسته‌های اقتصادی خود را جهت رونق کازرون ارائه دهندمحمدعلی بخرد روز پنجشنبه گذشته در مراسم معارفه خود به عنوان فرماندار ویژه شهرستان کازرون با تشکر از استانداری به جهت اعتماد به وی و ایجاد زمینه جهت بازگشت به کازرون و ایجاد فصل جدیدی از تلاش و خدمت برای اعتلای کازرون با اشاره به اینکه جایگاه مدیریتی در نظام اسلامی صرفا یک امانت محسوب می‌شود اظهار کرد: به منظور توسعه شهرستان کازرون آماده بهره‌گیری از توانمندی و پتانسیل همه جریان‌های سیاسی، نخبگان، جامعه روحانیت و دریافت هرگونه پیشنهاد مردمی خواهم بود.

وی افزود:از تمامی کار آفرینان و سرمایه گذاران کازرون  دعوت می کنم به منظور رونق و شکوفایی اقتصادی کازرون راهکارها و بسته های سرمایه گذاری خود را ارائه دهند.

محبی‌پور: افزایش اعتماد عمومی در سطح جامعه از محورهای مهم فرمانداران دولت سیزدهم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در جلسه معرفی فرماندار جدید کازرون گفت: فرمانداران شهرستان‌ها پشت میزنشین نباشند بلکه میان‌داری کنند و از انرژی خود در راه حاکمیت مردم استفاده کنند.

اسماعیل محبی پور بیان کرد: مسایل شهرستان اولویت بندی و  حرکت در مسیر توسعه پایدار و پیشرفت همه جانبه در نظر گرفته شود. وی ادامه داد: شوراها و دهیاری باید تقویت شود چون کارها را هر چه بیشتر به مردم بسپاریم.

معاون استاندار فارس اضافه کرد: فساد سیاسی در دولت انقلابی و مردمی قابل پذیرش نیست باید فساد ستیزی کرد، مسئول باید مردم دار باشد ارتباط دایمی با مردم مستضعف در اولویت قرار گیرد.

اسماعیل محبی پور معاون سیاسی استانداری فارس در مراسم معارفه فرماندار کازرون ضمن اشاره به سابقه انقلابی وتاریخی شهرستان کازرون اظهار کرد:رفع مسائل ومشکلات کوچک منطقه ای وافزایش اعتماد عمومی در سطح جامعه از محورهای مهم فرمانداران دولت سیزدهم است.

محبی پور با بیان این که توجه به معیشت مردم بایستی به صورت مداوم مورد توجه قرار گیرد افزود:حرکت در مسیر توسعه پایدار با درنظر گرفتن همه جوانب اجتماعی واقتصادی نقش موثری درپیشرفت شهرستان کازرون ایفا می کند.

معاون سیاسی استانداری فارس تقویت جایگاه شوراهای اسلامی  ودهیاری ها در کاهش تصدی گری دولت در اموررا از دیگر برنامه های فرمانداران برشمرد وگفت:بهره گیری از مشارکت مردمی در مسائل مختلف ،استفاده از نیروهای جوان انقلابی در عرصه های مدیریتی ومشورتی موجب تسریع در رفع مسائل  می گردد.

وی با بیان این که فرماندارا ن با استفاده از همه ظرفیت های قانونی پل ارتباطی حاکمیت ومردم هر منطقه محسوب می شوند اظهار کرد:فساد ستیزی ، ارتباط مستمر با عموم اقشار مردم ،جلوگیری از تبعیض در انجام امور مردم بایستی مورد توجه مسئولان دولتی قرار گیرد.

دکتر عباسی: فرمانداران بر اساس نظر کمیته انتصابات وزارت کشور انتخاب می شوند و نقش نمایندگان در انتصابات وزارت کشور، نظارتی و مشورتی است.

فریدون عباسی دوانی نماینده مردم کازرون و کوه چنار در مجلس شورای اسلامی هم گفت: مردم سختی ها را تحمل می کنند با تمام فشارهایی و کمبودهایی که چندسال گدشته بخصوص دوران پیروزی انقلاب اسلامی در کشور بوده وضع خوبی داریم عادت کردیم ولی این کمبودها باعث نشده است وقتی مردم تبعیض می بینند پای انقلاب نباشند.

فریدون عباسی نماینده مردم شهرستانهای کازرون وکوهچنار در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به مراحل انتصاب فرمانداران در دولت سیزدهم گفت: فرمانداران از میان افراد متعدد معرفی شده به استانداری، براساس شاخص ها و اولویتهای در نظر گرفته شده دولت و نظر کمیته انتصابات وزارت کشور انتخاب می شوند و نمایندگان نیز نقش نظارتی و مشورتی را برعهده دارند.

عباسی تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر به دلیل حجم تقاضای اجرائی مردم هر منطقه نمایندگان از جایگاه اصلی قانون گذاری خود دور شده اند.

وی همچنین با بیان اینکه نظام مناقصه دردستگاه های اجرائی  کشورنیازمند اصلاح ساختاری است افزود:شیوه فعلی اجرای پروژه های عمرانی توسط شرکتهای پیمانکار،موجب رکود گسترده در دستگاه های اجرایی و افزایش فزاینده هزینه ها را باعث گردیده است.

امام جمعه کازرون: متحدانه در کنار فرماندار جدید هستیم و همه برای پیشرفت شهرستان همکاری خواهیم کرد

در این مراسم حجت الاسلام صباحی امام جمعه کازرون ضمن تبریک ولادت امام محمدباقر(ع) و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: خدا را شاکریم که عمرمان را در دورانی قرارداده که عظمت اسلام، قدرت شیعه و حاکمیت دین در جامعه را شاهد هستیم، تا جایی که هیمنه پوشالی قدرتها در دنیا را فروریخته است.

وی افزود: افتخار می کنیم به حضور چنین فرزندان برومندی در بدنه دولت اسلامی و امیدواریم که با وحدت و همدلی، آینده خوبی را برای شهر مومن و انقلابی کازرون ترسیم کنیم.

امام جمعه کازرون با تاکید بر حفظ وحدت و همکاری مسئولین گفت: امروز حکم برادرمان جناب آقای بخرد، حکمی برای همه ماست. چرا که همه هدف واحد داریم و باید با اخلاص، وحدت، توسل به خداوند و همچنین روحیه انقلابی که رهبر معظم انقلاب درباره این شهر فرمودند، همکاری داشته باشیم.

او با تبریک به فرماندار جدید و اهمیت تجربیات کسب کرده در بخش‌های مختلف، و همچنین تقدیر از مدیریت آرامش‌ساز و متحدساز سرپرست فرمانداری در ایام تصدی کوتاه مدت خود، خاطرنشان کرد: به شخصی با تجربه همچون جناب مرادی نیاز داریم که در دوران ایشان شهر متحد و یکپارچه بوده است.

حجت الاسلام صباحی گفت: متحدانه در کنار آقای فرماندار هستیم و مطمئنیم خبرهای خوبی به دوستان در استانداری خواهد رسید که در کنار تلاش های نماینده محبوب شاهد پیشرفت های شهرستان خواهیم بود.
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳