پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۱
در بیستمین جشن سالیانه انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر:
بیستمین جشن سالیانه انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر با معرفی بهترین‌ها در دو عرصه صحنه و رسانه ناظر بر عملکرد سال‌های ۹۸ و ۹۹، برگزار شد و هنرمند عکاس کازرونی در بخش رسانه رتبه اول بخش عکس را از آن خود کرد

به گزارش کازرون‌نما، در این مراسم که عصر روز 30 دی‌ماه در تهران و در محل سالن همایش‌های موزه ملی ایران به میزبانی خانه تئاتر و کمیته ملی یونسکو با حضور جمعی از چهره‌های شاخص هنری، ادبی و دانشگاهی و با بزرگداشت استاد علی نصیریان، حسین کیانی و حسن نمک‌دوست برگزار شد، با رای هیئت داوران شامل: دکتر یونس شُکرخواه (روزنامه‌نگار و عضو هیأت علمی دانشگاه تهران)، دکتر حمید امجد (نویسنده، پژوهشگر، کارگردان تئاتر)، استاد فریدون صدیقی (روزنامه نگار و منتقد) و استاد سیف‌الله صمدیان (عکاس، مستندساز و دبیر جشن سالیانه تصویر سال) به عنوان مشاور عالی هیأت داوران در بخش عکس، از برترین‌های بیستمین مسابقه مطبوعاتی سالیانه انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر در بخش‌های هفت‌گانه گزارش، گفت‌وگو، نقد، مقاله، ترجمه، یادداشت، عکس و همچنین نشان هنرمند مسئول، ناشر برگزیده سال، بهترین برنامه رادیویی، عضو فعال انجمن(درقالب نشان عبدالحسین نوشین)، گروه تئاتر برگزیده و نمایش‌های برگزیده ناظر بر سال‌های 98 و 99 تقدیر شد که در همین راستا و در بخش عکس، حسین گلستان هنرمند عکاس و تدوین‌گر کازرونی به عنوان رتبه برتر عکس معرفی و موفق به دریافت لوح تقدیر شد.

 هنرمند عکاس کازرونی، جایزه اول عکاسی تئاتر را از آن خود کرد

گفتنی است: حسین گلستان متولد ۱۳۶۳ کازرون و دانش‌آموخته رشته کارشناسی ارشد عکاسی و کارشناسی تلویزیون و هنرهای دیجیتال است و عضو انجمن صنفی عکاسان تئاتر ایران، عضو انجمن عکاسان خانه تئاتر، عضو گروه راه‌اندازی سینمای هنر و تجربه - شیراز ۹۴، عضو کلوپ عکاسی فوکوس FIAP بوده و علاوه بر آن در زمینه تدوینگری فیلم و سینما نیز فعال می‌باشد.

 هنرمند عکاس کازرونی، جایزه اول عکاسی تئاتر را از آن خود کرد

وی همچنین حضور در بخش عکس چهلمین جشنواره تئاتر فجر ۱۴۰۰، حضور در بخش عکس سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر ۹۹، حضور در جشنواره بین المللی هنر عکس کرواسی ۲۰۲۱، حضور در جشنواره بین المللی 35Awards- Art Photography 2021  روسیه، حضور در جشنواره بین المللی خیام 2021، حضور در جشنواره بین المللی خیام 2020، و حضور در جشنواره بین المللی 6th-35Awards- 2020  روسیه را در کارنامه هنر عکاسی خود دارد.


نویسنده: سرویس فرهنگ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳