پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
فرمانده ناحیه مقاوت سپاه کازرون:
فرمانده ناحیه مقاوت سپاه کازرون گفت: بیش از ۱۸۰ عنوان برنامه دهه فجر انقلاب اسلامی توسط ناحیه مقاومت سپاه در کازرون برگزار می‌شود.
به گزارش کازرون نما، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان کازرون انتقال ارزش‌ها و فرهنگ انقلاب اسلامی را به نسل جوان و امروزی ضروری دانست و اتحاد و همدلی و وحدت بین مردم و مسئولان از دیگر ضروریات عنوان کرد.

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل گفت: امروز مسئولان موظف هستند به کار مردم رسیدگی کنند و هرگونه سستی در کار مردم؛ خیانت است.

او با بیان این که دهه فجر فرصتی برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است،گفت: ولایت و رهبری یکی از شاخص‌ترین و مهم‌ترین عوامل پیدایش و تدوام انقلاب اسلامی است که جوانان و نوجوانان که نسل جدید انقلاب اسلامی هستند باید این را بدانند.

سرهنگ توکل گفت: امروز نیز تقویت همبستگی، روحیه انقلابی گری، ایستادگی و استکبارستیزی نیاز اصلی جامعه بوده و همه مسئولان باید با الگوگرفتن از آن، در راستای خدمتگزاری به مردم و ارتقای اقتدار و عزت کشور گام بردارند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کازرون گفت: در ۴۳ سال گذشته راه عزتمندی که امام راحل نشان داده با صلابت و پر افتخار ادامه داده ایم و با انسجام و وحدت همه توطئه‌های استکبار خنثی و دشمنان ایران خوار و ذلیل شده اند.

توکل گفت: امروز ایران اسلامی به جایی رسید که بدون اتکا به غرب و قدرت‌های بزرگ جهانی به رشد و بالندگی در تمام عرصه‌ها رسیده است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کازرون گفت: اراده حضور مردم و تصمیم گیری بر سرنوشت خود از مهمترین دستاورد‌های انقلاب است که موجب استقلال و آزادگی ملت شده است.

او با بیان این نکته که صاحبان اصلی انقلاب و نظام اسلامی مردم ایران هستند گفت: همه تلاش بسیج در جهت خدمت و رضایت مردم می‌باشد و در دهه فجر با محوریت ۱۱ مسجد و استفاده از سخنرانان استانی و کشوری با حضور قاطبه مردم انقلابی که شان و جایگاه شهرستان کازرون در طول تاریخ برجسته بوده ان شاء الله برنامه‌ها را در دهه فجر امسال همراه خواهیم کرد.

سرهنگ توکل استقبال نمادین ورود امام خمینی (ره)، برگزاری جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی به میزبانی مساجد کازرون وبا حضور اصناف، خانواده کارگران شهرداری ونیرو‌های مسلح، بزرگداشت مرحوم آیت الله ایمانی (ره)، ویزیت رایگان درمان، رزمایش کمک مومنانه، شب‌های انقلاب با استفاده از سخنرانان استانی و کشوری، خدمت گروه‌های جهادی در مناطق محروم، رزمایش کمک مومنانه، برگزاری کرسی آزاد اندیشی، برگزاری جشن بچه‌های کازرون، تجلیل از کادر درمان وحضور باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه و... که با رعایت اصول بهداشتی انجام خواهد شد را از مهمترین عناوین برنامه‌های اجرایی دهه فجر امسال نام برد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴