پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۴۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳
به گزارش کازرون نما، پس از گذشت چند ماه از استعفای ناصر درخشنده، خبرنگار پیشکسوت صدا و سیما، بالاخره از سوی معاونت خبر صدا و سیمای فارس، داود قاسمی کازرونی به عنوان خبرنگار آزاد صدا و سیما در شهرستان کازرون معرفی شد.
به گزارش کازرون نما، پس از گذشت چند ماه از استعفای ناصر درخشنده، خبرنگار پیشکسوت صدا و سیما، بالاخره از سوی معاونت خبر صدا و سیمای فارس، داود قاسمی کازرونی به عنوان خبرنگار آزاد صدا و سیما در شهرستان کازرون  معرفی شد.

قاسمی که از جوانان خوش ذوق رسانه ای و هنری کازرون است کار رسانه ای خود را به صورت حرفه ای از ابتدای دهه ۹۰ با پایگاه خبری عصرکازرون و همکاری با رسانه های مکتوب و مجازی شهرستان آغاز کرد و در حال حاضر در مدیریت توزیع برق شهرستان مسئول روابط عمومی و  همچنین مسئولیت کانون بسیج فعالان رسانه شهرستان را نیز بر عهده دارد.

بر اساس این گزارش، پیش از این، ناصر درخشنده که در طول چهل سال با انجام این مسئولیت خطیر، فعالیتهای چشمگیری در معرفی و انعکاس رویدادهای شهرستان کازرون در رسانه ملی بر عهده داشته ، به دلایلی از جمله برخوردهای فرماندار سابق، قریب به چندین ماه است که از مسئولیت خود، استعفا داده بود.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
0
0
واقعا آقای درخشنده باهمه کم کاریهایی که بهش میشد ولی کار خودش رو خوب انجام میداد.در یک مورد خودم باهاش بودم.تو یک مورد گزارش اومدن دنبالش بعد ک گزارشش تموم شد خودش با تاکسی برگشت خونه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹