پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۲۰۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: ائمه جماعت شهرستان ها و مناطق به عنوان روسای شورای فرهنگ عمومی شهرستان، آموزش و پرورش را در تربیت عبد صالح یاری دهند.
به گزارش کازرون نما، محمد خلیل عسکری در سفر یک روزه خود به شهرستان کازرون در دیدار با امام جمعه این شهرستان گفت: به دنبال تبادل نظر و هم فکری با دستگاه های مختلف اجرایی استان جهت سرعت بخشی به رشد کیفی در آموزش و پرورش هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: برنامه ریزی های لازم برای بازدید از همه مناطق و شهرستان ها انجام شده است تا از نزدیک شاهد مشکلات و مسائل موجود باشیم.

عسکری گفت: ائمه جماعت شهرستان ها و مناطق به عنوان روسای فرهنگ عمومی می توانند آموزش و پرورش را جهت تربیت عبد صالح یاری دهند.

وی گفت: اجرایی کردن سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب را در دستور کار قرار داده ایم.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: اجرای نقشه مهندسی کشور را که از دغدغه های اصلی نماینده ولی فقیه در فارس است را نیز با تشکیل هیات های اندیشه ورز دنبال خواهیم کرد.

امام جمعه کازرون نیز در این جلسه گفت: انتظار می رود که مدیران برای در قله ماندن فارس در کشور تلاش مضاعف نمایند.

حجه الاسلام والمسلمین محمد صباحی، خواستار توجه بیشتر به مدارس امین شد و تصریح کرد: این مدارس نقش مؤثری در تربیت عبد صالح دارند.

خاطرنشان میشود: مدیرکل آموزش و پرورش فارس  قبل از این دیدار نیز در بدو ورود به شهرستان کازرون با حضور در گلزار شهدای این شهر با شهدا پیمان خدمت بست.

حضور در جمع مدیران مدارس و شورای معاونین آموزش و پرورش کازرون و گفتگو پیرامون مسائل و مشکلات موجود انها از دیگر برنامه های سفر یک روزه مدیرکل آموزش و پرورش فارس به کازرون است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴