پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۲۰۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵
فرمانده انتظامی کازرون از کشف ۲۰۰ کیلو و ۷۰۰ گرم انواع مواد مخدر در ۱۰ ماه اول امسال در این شهرستان خبر داد.
به گزارش کازرون نما، سرهنگ اسماعیل زراعتیان، به تشریح دستاورد‌های امسال پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ پرداخت و گفت: تمهیدات و برنامه‌های این حوزه که در قالب نشست‌های تخصصی با حضور مدیران و کارشناسان مبارزه با مواد مخدر، تجزیه و تحلیل و طراحی و برنامه ریزی می‌شود با انسجام و هماهنگی کامل درون و برون سازمانی به مرحله اجرا در می‌آید.

او با بیان اینکه آمار‌ها از اثرگذاری فعالیت‌های مقابله‌ای پلیس حکایت دارد، گفت: از ابتدای امسال تا پایان دی‌ماه با تلاش شبانه روزی و پیگیری‌های گسترده ماموران انتظامی، ۲۰۰ کیلو و ۷۰۰ گرم انواع مواد مخدر در سطح شهرستان کازرون کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کازون با اشاره به انهدام ۷ باند تهیه و توزیع موادمخدر در این مدت گفت: با اقدامات موثر و مقتدرانه پلیس، ۱۷ هزار و ۳۵۸ عدد انواع قرص روانگردان نیز کشف شده است.

سرهنگ زراعتیان با اشاره به افزایش ۱۳ درصدی دستگیری‌های مرتبط با جرائم مواد مخدر گفت: ۳۵۰ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر که ۹ نفر از متهمان دستگیر شده زن هستند که این موضوع یک زنگ خطر جدی به شمار می‌رود.

او به سهم و نقش شهروندان بر تحقق برنامه‌ها و اهداف پلیس نیز اشاره کرد و اعلام هر گونه اطلاعات و اخبار به پلیس را آسان‌ترین راه تحقق مشارکت‌های عمومی و همراهی مردمی در برچیدن بساط بلای خانمان‌سوز اعتیاد برشمرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳