پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
بارش باران در روزهای ۲۴ و ۲۵ دی ۱۴۰۰ موجب بروز مشکلاتی ازجمله آبگرفتگی معابر و منازل در کازرون استان فارس شده بود که شهردار این شهر اعلام کرد نسبت به رفع این مشکلات اقدام شد.
به گزارش کازرون، شهردار کازرون با اعلام رفع ۲۸ مورد آب گرفتگی در بارندگی دو روز اخیر شهر کازرون گفت: نیروهای مجموعه مدیریت بحران شهرداری تا پایان بارندگی ها در حال آماده باش خواهند ماند و آماده امدادرسانی به شهروندان و رفع مشکلات ناشی از بارندگی در شهر خواهند بود.

 رضا نوذری  شامگاه شنبه تعداد فرونشست‌های ناشی از بارندگی در شهر را بیش از ۲۵ مورد اعلام کرد و افزود: این موارد طی گشت‌زنی تیم های مدیریت بحران شهرداری یا از طریق گزارش شهروندان شناسایی شد و تیم های عملیاتی و عمرانی شهرداری برای رفع خطر و ایمن سازی اعزام شدند.

شهردار کازرون اضافه کرد:چهار مورد امداد رسانی به خودروهای گرفتار شده در آب و یک عملیات امداد و نجات به یکی از شهروندان که در گودال آب گرفتار شده بود توسط آتش نشان ها انجام شد. 

وی همچنین با بیان اینکه در این بارندگی دو مورد سقوط درخت داشتیم، اظهارداشت:قبل از بارندگی ها،درختانی را که احتمال خطر داشتند شناسایی و هرس کردیم و جز این دو مورد سقوط درخت، مورد دیگری گزارش نشده است. 

نوذری گفت: با تدابیر ستاد مدیریت بحران شهر کازرون و همچنین کارشناسی هایی که در چند ماه گذشته به منظور پیشگیری و کاهش اثرات ناشی از سیل در شهر کازرون انجام شده، شهرداری اقدام به پاکسازی و لایروبی مسیل ها، ایجاد سیل بند، احداث کانالهای عرضی، پاکسازی جداول سطح شهر و دیگر اقدامات لازم کرد.
کازرون در غرب استان فارس است.

 سعید رنجبر سرپرست اداره کل هواشناسی استان فارس شنبه اعلام کرد: از بعد از ظهر جمعه ۲۴ دی ماه تا  ساعت ۱۲ و سی دقیقه شنبه  ۲۵ دی ماه براساس  بررسی ۳۳ ایستگاه هواشناسی استان، شهرستان کازرون با  ۲۹ میلی متر بیشترین میزان بارندگی در استان داشته است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳