پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۱
امام جمعه کازرون بر لزوم فضاسازی مطلوب و متناسب با ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان و همراهی همه دستگاه‌ها و ظرفیت‌های مردمی برای این منظور تاکید کرد.
حجت‌الاسلام صباحی دوشنبه 20 دی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم دهه فجر در شهرستان کازرون، ضمن تاکید بر توجه به مناطق مختلف شهرستان همچون بخش مرکزی در برگزاری برنامه‌های این ایام، گفت: شایسته است که در راستای جاذبه برنامه‌ها، در زمینه اجرا، مکان و متولی اجرای مراسمات تحولاتی نسبت به سال‌های گذشته انجام شود.

او افزود: برنامه‌ها را می‌توان به طور شاخص طی روزهایی از ایام ‌الله دهه فجر در مساجد شهر و روستاهای بزرگ بخش مرکزی برگزار کرد و برخی ایام را نیز به ادارات و ارگان‌هایی که توانمندی برگزاری مراسم دارند سپرد تا ضمن باشکوه بودن برنامه‌ها، اقشار مختلف نیز بهره ببرند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کازرون نیز در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم فضاسازی توسط هر اداره در محدوده استقراری خود، گفت: اجرای آیین زنگ انقلاب در یکی از مدارس، برگزاری مراسم نمادین روز ۱۲ بهمن در میدان امام حسین(ع) همزمان با ساعت ورود امام راحل (ره) به کشور، حضور و سرکشی مسئولین در سطح بخش‌ها و افتتاح پروژه‌های آماده پر این ایام پیش‌بینی شده است.

مرادی افزود: همچنین برگزاری میز خدمت در مصلی جمعه کازرون، گلباران قبور شهدا، مداوای رایگان بیماران در مناطق محروم با اولویت خانواده ایثارگران و راهپیمایی ۲۲ بهمن در صورت تایید ستاد کرونا، از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دهه مبارک فجر است.

روزبهی، رئیس شورای شهر کازرون نیز خاطرنشان کرد: همانند گذشته، فضاسازی و پرچم ۴۰ متری جمهوری اسلامی ایران در روز ۱۲ بهمن و در میدان بعثت از سوی شهرداری برپا خواهد شد. همچنین با توجه به اینکه کازرون دارای ۱۱ شهید انقلاب است، پسندیده است که هر شب را به نام یک شهید نامگذاری کنیم.

 علیزاده، مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج کازرون نیز ضمن تاکید بر تلاش برای حضور سخنرانان شاخص کشوری در مراسمات دهه فجر و استفاده از گروه‌های هنری در برگزاری جشن‌های انقلاب، به تشکیل کمیته مردمی برگزاری جشن‌های دهه فجر و استفاده از تجربیات دهه کازرون اشاره کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
اذان صبح
۰۴:۴۶:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۴:۵۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۱
غروب آفتاب
۱۹:۴۴:۵۵
اذان مغرب
۲۰:۰۲:۰۶