پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۲۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸
طی مراسمی با حضور مسئول سرمایه انسانی بسیج سپاه فجر فارس، از "کارت ایثار" رزمندگان در سپاه شهرستان کازرون رونمایی شد.
به گزارش کازرون نما، فرمانده سپاه شهرستان کازرون دوشنبه ۲۰ دی در آیین رونمای از کارت ایثار رزمندگان شهرستان‌های کازرون و کوهچنار، گفت: بیش از ۹ هزار پرونده رزمندگان دوران دفاع مقدس در کازرون تشکیل شده که با خدمات شبانه روزی کارت همه ایثارگران در کمترین زمان ممکن صادر و به افراد اعطا خواهد شد.

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل افزود: صدور کارت ایثار رزمندگان، یکی از مطالبات مهم رزمندگان دوران دفاع مقدس در شهرستان‌های کازرون و کوهچنار بوده است.

مسئول سرمایه انسانی بسیج سپاه فجر فارس نیز با قدردانی از فعالیت‌های انجام شده در سپاه ناحیه کازرون، گفت: ایثارگران سپاه شهرستان کازرون با فعالیت‌های شبانه روزی یکی از بهترین بخش‌ها در رده‌های سپاه فجر در خدمات دهی و ثبت پرونده ایثارگران بوده که ناحیه کازرون به همین دلیل مورد تشویق توسط فرمانده سپاه فجر بوده است.

سرهنگ دوم پاسدار شیخعلی، با بیان اینکه به دنبال صدور کارت ایثار برای همه ایثارگران در سطح استان هستیم، ادامه داد: صدور کارت ایثار برای حفظ سوابق رزمندگان به یکسان سازی ارائه خدمات برای ایثارگران و الکترونیکی شدن پرونده رزمنده‌هاست که بتوانیم در راه خدمت با این قشر قدم برداریم.

شیخعلی خاطرنشان کرد: تا کنون ۹۰۰ پرونده رزمنده بسیجی در سامانه مربوط به ایثارگران ثبت الکترونیکی شده که ۹۰  ایثار در مرحله اول صادر و تقدیم به رزمندگان خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸