پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹
مدیر آموزش و پرورش کازرون:
مدیر آموزش و پرورش کازرون گفت: یکی از نتایج مهم تعامل و همکاری بین حوزه های علمیه و آموزش و پرورش، رشد فرهنگ دینی در مدارس است.
به گزارش کازرون نما، امیرحسین جمشیدی در مراسم دیدار مدیر و اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش کازرون با مدیر مدرسه علمیه صالحیه مکتب الصادق این شهرستان مناسبت ۱۹ دی ماه و قیام مردم قم در سال ۱۳۵۶ و روز طلبه، ضمن گرامیداشت روز طلبه، که یادآور حماسه روحانیون و مردم قم در حمایت از معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) بود، اظهار داشت: مجموعه ما همیشه تعامل خوبی با مدرسه علمیه داشته و از نظرات آنان برای پیشبرد بهتر امور استفاده کرده است.

وی با بیان اینکه اولویت ما تربیت و پرورش دانش آموزان است، افزود: معتقدیم که با موفقیت در زمینه پرورشی، مسائل آموزشی هم متعاقب آن در مسیر پیشرفت قرار می گیرد.

جمشیدی با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه اعتقادات ملت ایران، گفت: ما هم باید با همکاری حوزه های علمیه برای تقویت اعتقادات دینی دانش آموزان برنامه ریزی داشته باشیم.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون با اشاره به حضور روحانیون در برخی مدارس این شهر در قالب مدارس طرح امین، تصریح کرد: ما از نظر نیروی انسانی با کمبود مواجه هستیم و اجرای این طرح تا حدودی این مشکل را مرتفع کرده است.

جمشیدی در ادامه به موفقیت های آموزشی و پرورشی کسب شده توسط دانش آموزان و فرهنگیان کازرون در سال جاری اشاره کرد و گفت: در بحث پذیرفته شدگان کنکور سراسری امسال رشد ۱۰۰ درصدی داشته ایم، که این انگیزه دانش آموزان را برای کنکور آینده دو چندان کرده است.

وی سپس به ذکر فعالیت های عمرانی صورت گرفته، علی رغم شرایط بد اقتصادی، پرداخت و گفت: با کمک خیرین، مدرسه ۱۲ کلاسه مرحوم نمازی، هنرستان صنعت ساختمان، دبیرستان متوسطه اول مادر و دبستان شهید خرسند در حال احداث، تکمیل و نزدیک به بهره برداری است و نیز دبستانی با نام حضرت آیت ا.. ایمانی توسط اداره نوسازی، بازسازی خواهد شد.

حجت الاسلام محمد صحرایی، مدیر مدرسه صالحیه علمیه کازرون، در این دیدار، ضمن تاکید بر لزوم ارتباط بین آموزش و پرورش و حوزه های علمیه، اظهار داشت: مدارس امین از جمله همکاری های بین این دو نهاد است که سبب رشد و شکوفایی تربیت اسلامی دانش آموزان می شود.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم که مدارس امین را افزایش دهیم، افزود: مدرسه علمیه کازرون آماده همکاری با همه مدارس، به ویژه مدارس روستایی، در راستای ترویج فرهنگ و تربیت دینی را دارد.

حجت الاسلام صحرایی با اشاره به اینکه دو اولویت کار تبلیغی روحانیت، مسجد و مدرسه است، گفت: کار در مدارس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰