پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۲۰۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
سرهنگ توکل:
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کازرون گفت: امروز به عزت شهدا به جایی رسیده ایم که دشمنان پرادعا نمی‌توانند ادعایی داشته باشند و مسئولان سابق استکبار جهانی خطر را احساس می‌کنند.
به گزارش کازرون، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی در مسجد الزهرا(س)روستای سیف آباد کازرون ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت شهید سلیمانی با گرامی داشت یاد و خاطره ۱۳ شهید والامقام روستای سیف آباد و شهدای گمنام تازه تفحص شده گفت: شهدا حاضر و ناظر بر اعمالمان هستند.

او گفت: شهدای عزیز تازه تفحص شده از دوران دفاع مقدس که یک مشت استخوان تفحص شده دارند و خانواده‌هایی که ۴۰ سال چشم انتطاری می‌کشند امروز شهر و روستا‌هایی ما را با عطر خود عطرآگین کرده اند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کازرون گفت: روستای سیف آباد از اولین روستا‌ها در اعزام نیرو و کمک رسانی به مناطق عملیاتی در دوران دفاع مقدس است که امروز مردم و خصوصا جوانان روستا باید به خوبی از آن پاسبانی و مراقبت کنند.

او گفت: همه در ادامه راه شهدا و خصوصا مکتب شهید سلیمانی تربیت شده‌ایم و امروز به عزت شهدا به جایی رسیده ایم که دشمنان پرادعا نمی‌توانند ادعایی داشته باشند و مسئولان سابق استکبار جهانی خطر را احساس می‌کنند.

سرهنگ توکل گفت: عزت خدا به مومنین و مسلمین  است و خوف و ترس خداوند در دل دشمنان است و صدقه سر رزمندگانمان امروز ما مقتدریم و سلاح و ابزار پیشرفته از زمین و دریا و هوا آماده به کار در هر لحظه علیه دشمنان داریم.

او با بیان ولایت پذیری شهید سلیمانی، گفت: در ادامه راه شهید والامقام شهید سلیمانی همه هوشیارتر و بیدارتر پای رکاب رهبری بیدار بمانیم و و هوشیار باشیم از شهید سلیمانی در ایستادن پای نظام و انقلاب و ولایت الگو و عبرت بگیریم.

فرمانده سپاه کازرون با بیان پیشرفت‌ها در عرصه‌های مختلف کشور، گفت: امروز پیشرفت جوانان مایه افتخار است و خدا را از این بابت شکرگزار هستیم و باید تلاش کنیم برای ساختن تمدن نوین اسلامی خود را آماده سازیم.

او ضمن بیان نکاتی در خصوص مکتب و راه و استکبار ستیزی شهید سلیمانی، گفت: امروز ترس دشمن از نام شهید حاج قاسم سلیمانی به مراتب از حضور فیزیکی شهید عزیزمان شدیدتر و شکنده‌تر است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳