پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۲۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱
فرمانده سپاه شهرستان کازرون با اشاره به جایگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، او را یک انسان چند وجهی دانست که باید به عنوان الگو مد نظر قرار گیرد.
به گزارش کازرون نما، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل دوشنبه ۱۳ دی در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، به بیان ویژگی‌های سردار دلها پرداخت.

توکل با بیان اینکه دومین سالگرد شهید والامقام اسطوره قرن و فاتح قلب مقام معظم رهبری است، لزوم درس گرفتن از زندگی و اخلاق و شیوه سلوک آن شهید والا مقام را مورد تاکید قرار داد.

او گفت: تعهد و تعبد و ولایت پذیری را از شهید سلیمانی درس بگیریم و قدر بدانیم. شهید سلیمانی یک انسان چند وجهی بود و هر کس از زاویه دید خود می تواند شخصیت والای این شهید والامقام را مورد بررسی قرار داده و از او الگو بگیرد.

توکل با بیان اینکه همه در مکتب شهید سلیمانی شاگردی می کنیم، افزود: به حول و قوه الهی امروز با اتحاد و برادری برای تمدن سازی جامعه و رسیدن به اهداف تبین شده در بیانیه گام دوم، قدم برمی داریم.

فرمانده سپاه کازرون ضمن قدردانی از مردم ولایی این شهرستان برای مشارکت در برنامه های بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها، از شورای تامین این شهرستان به واسطه همراهی در پیشبرد اهداف قدردانی کرد.

توکل تاکید کرد که همه همانند شهید سلیمانی در کنار یکدیگر و برای خشنودی خداوند متعال و آسایش مردم، شبانه روز تلاش خواهیم کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
اذان صبح
۰۴:۴۶:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۴:۵۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۱
غروب آفتاب
۱۹:۴۴:۵۵
اذان مغرب
۲۰:۰۲:۰۶