پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۲۰۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹
به گزارش اختصاصی خبرنگار کازرون نما؛ مراسم تقدیر از شهدای عرصه حمل و نقل و راهداری شهرستان کازرون تجلیل از رانندگان نمونه شهرستان کازرون و قدر دانی از پرسنل زحمت کش راهداری شهرستان کازرون به مناسبت فرا رسیدن هفته حمل و نقل به همت انجمن صنفی کامیونداران شهرستان کازرون و اداره راهداری و...
به گزارش اختصاصی خبرنگار کازرون نما؛ مراسم تقدیر از شهدای عرصه حمل و نقل و راهداری شهرستان کازرون تجلیل از رانندگان نمونه شهرستان کازرون و قدر دانی از پرسنل زحمت کش راهداری شهرستان کازرون  به مناسبت فرا رسیدن هفته حمل و نقل به همت  انجمن صنفی کامیونداران شهرستان کازرون و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کازرون در سالن 
اجتماعات کانون فرهنگی شهید عسکری کازرون برگزار شد.

در این مراسم شکیل  مسوولین اداره راهداری استان فارس اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی رانندگان استان فارس و اکثریت مسوولین بلند شهرستان کازرون از جمله، امام جمعه کازرون، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کازرون، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون شهردار و ریاست شورای شهر کازرون و دیگر مسوولین ادارات و نهاده های شهرستان کازرون حضور داشتند.

این مراسم با قرائت قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و پس از آن امام جمعه کازرون با سخنان خود از زحمات رانندگان،راهداران و زحمت کشان عرصه حمل و نقل تقدیر و قدر دانی نمودند.

در ادامه این مراسم با اهدای لوح تقدیر  به نحو شایسته ای از خانواده های معظم شهدای و جانبازان حمل و نقل شهرستان کازرون تقدیر و قدر دانی بعمل آمد.

پس از تقدیر از خانواده ی شهدا و جانبازان  حمل و نقل از کارکنان و روسای اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کازرون تقدیر و تشکر ویژه ای بعمل آمد.

در ادامه از زحمات ۱۵ساله رییس اسبق اتحادیه صنفی رانندگان شهرستان کازرون حسنعلی فرهادیان و دیگر اعضای سابق هیئت مدیره انجمن صنفی رانندگان شهرستان کازرون تقدیر شد.

در ادامه این مراسم رییس واحد کالایی راهداری استان فارس از رانندگان و زحمت کشان عرصه حمل و نقل و راهداری شهرستان کازرون کمال قدر دانی و سپاس را بجا آورد.

در پایان این مراسم از رانندگان نمونه شهرستان کازرون تقدیر و تشکر بعمل آمد.

از نکات جالب توجه این مراسم حضور پر رنگ اکثریت قریب به اتفاق مسوولین شهرستان کازرون در محل سالن اجتماعات کانون شهید عسکری بود.

شایان ذکر است که پس از ۱۵سال ریاست انجمن صنفی رانندگان شهرستان کازرون تغییر کرد و 
علیرضا فرهادیان با رای اکثریت اعضای این اتحادیه بعنوان رییس جدید این انجمن منصوب شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴