پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
اردوی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی که از دهم آبان ماه در کازرون آغاز شده بود تا زمان شروع دور جدید بازی‌های لیگ ادامه خواهد داشت.
 به گزارش کازرون نما، مهمترین دغدغه این روزهای تیم صدرنشین لیگ برتر هندبال ایران، ادامه شکست ناپذیری آنها برای رسیدن به یک قهرمانی دیگر است. تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون که در دیدارهای برگزار شده این فصل، بازی های خود را با پیروزی به پایان رسانده حالا دیگر اصلی‌ترین مدعی قهرمانی به حساب می آید. 

این حرف ها در حالی مطرح می شود که با توجه به تحرکات تیم های صنعتی و متمول حاضر در این بازیها در نقل و انتقالات پیش فصل، تصور می شد آنها خود را به عنوان مدعیان اصلی قهرمانی در همان هفته‌های ابتدایی معرفی کنند اما تیم های سپاهان و ذوب آهن یا مس کرمان بازی به بازی فاصله خود را از تیم کازرونی بیشتر دیدند و حالا تمام امید خود را به ادامه بازی های لیگ داده اند. 

درباره شرایط فعلی کازرونی ها باید گفت که آنها اردوی تدارکاتی خود را از دهم آبان ماه در خانه آغاز کردند و تا شروع دور چهارم مسابقات نیز به آن ادامه خواهند داد تا در نهایت روز چهاردهم آذر ماه در تهران یا قم به مصاف اولین حریف خود در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر بروند. 

تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در دیدار خود از دور چهارم رقابت‌های لیگ برتر باید برابر تیم مس کرمان قرار بگیرد، این تیم پس از این دیدار برابر تیم های نفت و گاز گچساران و زغال سنگ طبس حاضر خواهد شد و به این ترتیب نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر هندبال ایران را به پایان خواهد رساند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳