پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
رئیس دادگستری کازرون:
رئیس دادگستری کازرون، از احداث چند مجتمع خیرساز در راستای صلح و سازش پرونده‌های قتل، خبر داد.
به گزارش کازرون نما، حجت الاسلام مصطفی انصاری فرد در نخستین همایش حامیان امنیت با موضوع نقش بسیج در پیشگیری از وقوع جرم، ضمن تبریک هفته بسیج گفت:  بسیج، عرصه ای بی بدیل و یک نیروی مردمی می باشد و مردم بسیج را از خودشان می دانند.

وی با اشاره به اقدامات امنیت آفرین صورت گرفته توسط دستگاه قضایی، انتظامی و امنیتی شهرستان و نقش موثر بسیج در همه برنامه ها، بیان نمود: بسیج باید نقش هم مطالبه گری داشته باشد و هم نقش سوت زنی و همین امر می تواند کمک موثری به پیشگیری و کاهش جرائم باشد.

این مسئول قضایی، ضمن تشریح آمار صلح و سازشهای صورت گرفته در دستگاه قضایی اعلام کرد: تاکنون ۱۳ فقره پرونده قتل مربوط به سالهای قبل، منتج به صلح و سازش شده که در ازای چند فقره از این رضایت ها، توانستیم چند پایگاه اورژانس، حسینیه و مجتمع خیرساز را کلنگ زنی یا احداث نماییم.

انصاری فرد اظهار داشت: در واحد مصلحین قرآنی نیز تاکنون بیش از  هزار پرونده طلاق منتج به صلح و سازش شده و هر روز در دادگستری 5 پرونده به صلح و سازش ختم می شود که این روند در سطح استان و کشور امری کم نظیر می باشد.

رئیس دادگستری کازرون در خصوص نقش بسیج هم بیان نمود: بسیجیان می توانند در مبحث پیشگیری از وقوع جرم، با اقدامات خود از بسیاری از جرائم پیشگیری کنند.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون نیز در این مراسم به جمع بندی فعالیت های بسیج  پرداخت و گفت: همه مردم ایران اسلامی، بسیجی هستند و در بسیج هیچ کس رئیس نیست .

سرهنگ توکل ادامه داد: مسئله رئیس و مرئوسی در بسیج اصلا معنا و مفهومی ندارد و تفکر بسیجی و عمل انقلابی، ملاک عمل است.

وی همچنین به خدمات بسیج در همه ماموریت ها، تحقق محلات اسلامی، نا امن نمودن محیط برای مجرمین و متخلفین توسط بسیج، گشت بسیج محله محور، ظرفیت گروه های جهادی بسیج، ظرفیت ستاد احیا امربه معروف و نهی از منکر نیز اشاره کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳