پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴
عملیات اجرایی پروژه بهسازی محور کازرون _ پل آبگینه در استان فارس با اعتباری بالغ بر ۳۲۰ میلیارد ریال آغاز شد
به گزارش کازرون نما؛ داریوش امانی معاون وزیر و رئیس این سازمان در حاشیه آغاز عملیات اجرایی این پروژه گفت: با اجرای این پروژه ۴ کیلومتر از محور جدید کازرون- شیراز تعریض، بهسازی، درزگیری، لکه گیری ، روکش سراسری و تقاطع پریشان نیز در این محور ساماندهی می شود.
داریوش امانی افزود: اعتبار این پروژه ۳۲۰ میلیارد ریال است و امیداست در بازه زمانی یک ساله به اتمام برسد و آماده بهره برداری شود.

معاون وزیر و رئیس سازمان در ادامه افزود: با اجرای این پروژه، این مقطع از محور کازرون - شیراز ساماندهی و ایمن سازی می شود.

وی هم چنین خاطرنشان ساخت : رفع نقاط پرتصادف و ایمن سازی محورهای پرتردد از اولویت های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است و دراین خصوص برنامه ریزی لازم صورت پذیرفته است.

گفتنی است ۸۸۷ هزار مترمربع بر سانتی متر روکش آسفالت، ۱۴،۵ متر تعریض، ۱۶ هزار مترمربع لکه گیری، ۵ هزار متر مربع درزگیری، ۱۷ هزار و ۸۰۰ متر مکعب خاکبرداری و ۴ هزار و ۵۰۰ متر مکعب خاکریزی از دیگر مشخصات فنی این پروژه است.

براساس این گزارش معاون وزیر و رئیس این سازمان در سفر به شهرستان های کازرون و کوه چنار از عملیات احداث محور روستایی شهرنجان - پریشان ، تقاطع فامور و عملیات ساماندهی آن ، از محور اصلی قایمیه - ابوالحیات نیز بازدید کرد.

این گزارش می افزاید نشست مشترکی با حضور معاون وزیرو رئیس سازمان با ایمانیه استاندار فارس برگزار شد و وضعیت حمل و نقل جاده ای استان فارس در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شایان ذکر است در این سفر معاون راهداری سازمان، عباسی نماینده مردم شهرستان های کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی و سیاهپور مدیرکل راهداری و‌حمل و‌نقل جاده ای استان فارس معاون وزیر و رئیس سازمان را همراهی کردند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳