پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون گفت: به مناسبت هفته بسیج ۸۵۰ بسته معیشتی شامل اقلام خوراکی و نوشت افزار و جهیزیه به نیازمندان اهداء خواهد شد.
به گزارش کازرون نما، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در رزمایش مواسات و همدلی ضمن قدردانی از تمام خیران که در این امر خداپسندانه شرکت کرده اند، گفت: به تعداد ۵۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارانی، حبوبات و مواد شوینده به ارزش هربسته ۳۰۰ هزار تومان در مناطق کم برخوردار توسط پایگاه‌های بسیج تقسیم خواهد شد.

او همچنین ضمن قدردانی از حمایت برادر نوذری از خیرین شهرستان که همراه بسیج سازندگی در تهیه نوشت افزار عنایت داشتند تصریح کرد: ۳۲۵ بسته نوشت افزار لوازم التحریر به ارزش هربسته ۳۰۰ هزار تومان به دانش آموزان نیازمند تقدیم خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه کازرون از جهیزیه به نوعرسان اشاره کرد و ادامه داد: به همت حوزه مقاومت بسیج الزهراء (س) که در همه مناسبت‌ها برای زوج‌های جوان همکاری و کمک داشته اند در هفته بسیج امسال نیز ۵ سری جهیزیه هرکدام به ارزش ۲۰ میلیون تومان به نوعرسان نیازمند با حرمت و احترام و قداست به خانواده تقدیم خواهد شد.

سرهنگ توکل از رزمایش جهاد اقتدار گروه‌های جهادی در هفته بسیج گفت و اذعان داشت: به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه کازرون ۳۰ گروه جهادی به استعداد ۴۵۰ نفر برای فعالیت‌های عمرانی، ورزشی، فرهنگی در مناظق کم برخوردار فعالیت خواهند کرد.

او تصریح کرد: با همکار سازمان تبلیغات شهرستان ۴ خانه عالم برای روستا‌های همجوار و کم برخوردار با هزینه بالغ ۲۰۰ میلیون هرکدام ۵۰ میلیون مرمت و بازسازی شده که در هفته بسیج با حضور مسئولان به بهره برداری خواهند رسید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳