پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱
فرمانده سپاه ناحیه کازرون:
فرمانده سپاه ناحیه کازرون در دیدار با امام جمعه گفت: امروز عزیز و عزتمند بودن بسیج به خاطر این است که در مسیر ولایت است و انحراف نداشته و ولایت پذیری خود را ثابت کرده است.
به گزارش کازرون نما، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده سپاه ناحیه کازرون در دیدار با امام جمعه این شهرستان، گفت: تجدید بیعت به نیابت و با واسطه در سلسله مراتب فرماندهی برای این است که بسیج ولایت مدار و ولایت پذیر در همه صحنه‌هاست.

او با گرامی داشت یادو خاطره شهدا اشاره داشت: از قاطبه شهدای شهرستان کازرون همه مردم در تشکیلات بسیج عضو هستند و امروز با توجه به شرایط کرونایی تعدادی محدود به نیابت از همه مردم شهرستان جهت تجدید عهد و پیمان خدمت نماینده، ولی فقیه رسیده ایم.

فرمانده سپاه ناحیه کازرون تصریح کرد: افتخار می‌کنیم که در این مدت ۴۲ سال در کنار عمر انقلاب تحت فرمایشات امامین انقلاب ذره‌ای انحراف بسیج در خود راه نداده است.

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل خاطر نشان کرد: امروز عزیز و عزتمند بودن بسیج به خاطر این است که در مسیر ولایت است و انحراف نداشته و ولایت پذیری خود را ثابت کرده است.

او یادآور شد: اصل و اساس ولایت پذیری اطاعت و فرمان است نه اقدام و عمل و بین اقدام و عمل فاصله‌ی زیادی قرار دارد و بسیج در مسیر و گوش به فرمان ولایت بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه کازرون با اشاره به به برنامه‌های هفته بسیج و اینکه ۴۷۰ خط برنامه و ۸۸ برنامه شاخص و اثر گذار در سطح شهرستان برگزار خواهد شد از حجت الاسلام والمسلمین صباحی امام جمعه شهرستان کازرون جهت ایراد سخنرانی و شرکت در مراسمات دعوت به عمل آورد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳