پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶
فرمانده سپاه کازرون:
فرمانده سپاه کازرون در نشست خبری هفته بسیج در جمع خبرنگاران گفت: بسیج اساتید شهرستان کازرون بر اساس ارزیایی های انجام شده به عنوان برترین کانون بسیج اساتید کشور انتخاب شد.
به گزارش کازرون نما، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده سپاه ناحیه کازرون اظهار کرد: در راستای تدابیر فرمانده معظم کل قوا و بر اساس ارزیابی در بازرسی های انجام شده توسط بازرسان اعتلای بسیج کشور کانون بسیج اساتید شهرستان کازرون با مسئولیت علی اکبر عارف به عنوان برترین کانون بسیج اساتید کل کشور انتخاب شد.

وی ادامه داد:به همین مناسبت مراسمی که با حضور فرمانده سازمان بسیج مستضعفین سردار سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا سلیمانی و فرماندهان سپاه استانی کل کشور در مرکز فرماندهی کل سپاه برگزار شده از دکتر علی اکبر عارف مسئول بسیج اساتید شهرستان کازرون تجلیل به عمل آمد. 

فرمانده سپاه کازرون ضمن تبریک به حجت الاسلام علی اکبر عارف مسئول کانون اساتید شهرستان کازرون بیان داشت: در مراسمی که به مناسبت هفته بسیج با حضور بسیجیان و مسئولان شهرستان برگزار خواهد شد از مسئولان و بسیجیان کانون اساتید شهرستان تجلیل به عمل خواهد آمد.

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل در نشست خبری هفته بسیج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هرجا تفکرات بسیجی طنین انداز شود چشم طمع دشمنان و جهان خواران از کشور دور خواهد شد و تفکر بسیجی،جهادی و عمل انقلابی سه مولفه تمدن اسلامی برای رسید به جامعه اسلامی می باشد.

وی  افزود:صاحبان اصلی انقلاب بسیجیان می باشند که بدون هیچ مزد و منتی با تلاش ای شبانه روزی در این 42سال برای رفع مشکلات در میدان بوده و اگر امروز را غیاث با دیروز داشته باشیم خدمات نظام برجسته خواهد شد.

فرمانده سپاه کازرون تاکید کرد:بسیج و سپاه پیش برنده و پیش رونده و قلب تپنده نیروهای مسلح در کنارمولفه های دیگر نظام می باشد و امروز توان بازدارندگی نیروهای مسلح با بازوئی پرتوان و زانوی قدرتمند بسیج می باشد.

سرهنگ غلامرضا توکل با اشاره به شعار هفته بسیج، بسیج پاره تن مردم است گفت: شهرستان ولایت مدار و شهید پرور کازرون با ۴۷۰ برنامه که۸۸ برنامه شاخص شامل صبحگاه مشترک،حضور با اقتدار بسیجیان در مصلای نماز جمعه شهرستان،تجلیل از بزرگان،تولیدات رسانه ای،آزادی زندانیان غیرعمد،طرح محسنین و اکرام،جشنواره مالک اشتر،گلبارن قبور مطهر شهدا،برگزاری یادواره های شهدا در سطح شهرستان و بخش ها و... به استقبال چهل و دومین سالگرد هفته بسیج خواهد رفت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۴
اذان صبح
۰۴:۵۱:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۵۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۳
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۴۴
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۴۳