پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۲۰۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱
به گزارش اختصاصی خبرنگار کازرون نما؛ نشست هم اندیشی و صمیمانه فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان کازرون با اصحاب رسانه در محل دفتر ریاست فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد.
به گزارش اختصاصی خبرنگار کازرون نما؛ نشست هم اندیشی و صمیمانه فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان کازرون با اصحاب رسانه در محل دفتر ریاست فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد.

در این نشست سرهنگ زراعتیان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون به نقط نظرات اصحاب رسانه گوش دادند و در مباحثی چون :ترافیک شهری،جمع آوری معتادین متجاهر و نحوه اطلاع رسانی عملکرد نیروی انتظامی شهرستان کازرون با اصحاب رسانه به شور نشستند.

سرهنگ زراعتیان در این جلسه با صداقت و صراحت اعلام نمودند که یکی از مشکلات نیروی انتظامی شهرستان کازرون،سر و سامان دادن ترافیک شهری بخصوص خیابان های مرکزی شهر کازرون است.

وی ادامه داد،روزانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر بطور میانگین اعمال قانون می شوند و روزانه حدود ۲۰ میلیون تومان قبوض جریمه برای مردم در سطح شهر کازرون صادر می شود.

وی از اصحاب رسانه درخواست کردند تا با اطلاع رسانی بیشتر به روان شدن ترافیک شهری بخصوص در مرکز شهر کمک کنند.

سرهنگ زراعتیان در ادامه در بحث جمع آوری معتادین متجاهر اعلام کردند ،متاسفانه نهاد اصلی جمع آوری معتادین متجاهر،بهزیستی شهرستان کازرون است ولی نیروی انتظامی به دلیل ایجاد امنیت در حد توان به این امر کمک کرده و می کنند.

وی یکی از مشکلات شهرستان کازرون را در این زمینه نبود کمپ ترک اعتیاد در سطح شهرستان اعلام کردند.

ایشان در ادامه بیان نمود از مسوولین ذی ربط درخواست کرده ایم هر چه سریعتر نسبت به راه اندازی کمپ یا کمپ های ترک اعتیاد در سطح شهرستان اقدام نمایند و نیروی انتظامی در این زمینه آماده هر گونه همکاری و همراهی با نهادهای مرتبط است.

در ادامه این جلسه ،سرهنگ زراعتیان در مورد نحوه برخورد مامورین نیروی انتظامی با مردم ،اعلام کردند که ،مبنای ما در این رابطه ارتباط صمیمانه با مردم بخصوص جوانان و نوجوانان جامعه است.
 وی در ادامه بیان نمود که فرماندهی نیروی انتظامی،هر ماه ۲ نفر از مامورین نیروی انتظامی را بعنوان مامور اخلاق در برخورد با مردم ،مورد تشویق قرار می دهد.

وی در ادامه بیان نمود که شعار نیروی انتظامی شهرستان کازرون در برخورد با مردم،اقتدار در کنار رافت و صمیمیت است.

سرهنگ زراعتیان در ادامه این جلسه از اصحاب رسانه درخواست کردند که با آگاه کردن مردم از آنان بخواهند با نیروی انتظامی شهرستان کازرون،همکار و همراه باشند و نقطه نظراتشان را از طریق شماره ۱۹۷ با مامورین نیروی انتظامی در میان بگذارند.

وی در پایان جلسه ضمن تقدیر از  حضور اصحاب رسانه در مقر فرماندهی نیروی انتظامی،از تلاش های خبرنگاران تقدیر و تشکر نمودند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸