پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸
رئیس شبکه بهداشت و درمان کازرون:
رئیس شبکه بهداشت و درمان کازرون با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در این شهرستان گفت: در شرایط کنونی مهم‌ترین اقدام، دستیابی به پوشش ۸۰ درصدی واکسیناسیون جمعیت شهرستان برای کاهش چرخه انتقال بیماری است.
به گزارش کازرون نما، بندر برامکی، رئیس شبکه بهداشت و درمان کازرون امروز، ۲۲ آبان در نشست اعضای ستاد کرونا این شهرستان با اشاره به انجام ۳۷ هزار و ۶۲۳ تست تشخیص قطعی کووید۱۹ و بهبودی سیزده هزار و ۲۲۷ نفر از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون در این شهرستان گفت: فازهای مختلف مقابله با این بیماری ویروسی را پشت سر گذاشته‌ایم و در شرایط کنونی مهم‌ترین اقدام، دستیابی به پوشش ۸۰ درصدی واکسیناسیون جمعیت شهرستان برای کاهش چرخه انتقال بیماری است.

وی افزود: تاکنون ۸۰ درصد جمعیت بالای دوازده سال شهرستان، یک نوبت واکسن و ۶۳ درصد، دو نوبت واکسن را دریافت کرده‌اند که با توجه به آغاز فصل سرد سال و احتمال بروز موج ششم بیماری، لازم است شهروندان به ویژه دانش‌آموزان سنین ۱۲ تا ۱۸ سال و مادران باردار بالای ۱۲ هفته که هنوز واکسن دریافت نکرده‌اند، با مراجعه به پایگاه‌های واکسیناسیون نسبت به دریافت نوبت اول واکسن کرونا اقدام کنند.

برامکی در ادامه از مشارکت و همراهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران کازرون با شبکه بهداشت و درمان در زمینه اختصاص سالن ورزشی ۹ دی به عنوان پایگاه تجمیعی واکسیناسیون قدردانی کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کازرون بیان کرد: بر اساس مصوبه این نشست، مقرر شد تمام ادارات شهرستان، شوراهای اسلامی شهر و روستا و دهیاری‌ها، اسامی کارکنان زیرمجموعه که تاکنون واکسن دریافت نکرده‌اند را به فرمانداری ویژه شهرستان ارسال کنند.

وی اضافه کرد: پیگیری تکمیل واکسیناسیون هنرمندان و ورزشکاران از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره ورزش و جوانان و همچنین صدور مجوز فعالیت اصناف از سوی اداره صمت به شرط ارایه کارت واکسن و تکمیل واکسیناسیون تمام بازاریان و اصناف، از دیگر مصوبات این نشست بود.

امیرحسین مرادی زادگان، سرپرست فرمانداری ویژه کازرون نیز در این نشست ضمن قدردانی از مدافعان سلامت که در طول دوران پاندمی کرونا به ویژه در موج پنجم بیماری ایثارگرانه، جهادی و شبانه‌روزی خدمات سلامت را به مردم ارائه کرده‌اند، گفت: در این مقطع زمانی تاکید ستاد ملی کرونا برای مقابله با بیماری کووید۱۹، انجام واکسیناسیون همگانی و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی است.  

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر عمل به تصمیمات ستاد کرونا و توصیه‌های کارشناسان بهداشت و درمان برای مدیریت همه‌گیری کووید۱۹، اولویت امروز برای کنترل و مهار این بیماری را تسریع در روند واکسیناسیون عنوان کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴