پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۲۰۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
خبرنگار کازرون نما؛
شماره 55 پژوهش‌نامه اورمزد، فصل‌نامه تخصص آموزشی پژوهشی ادبیات و هنر، ویژه دانشگاه سلمان فارسی کازرون منتشر شد.
به گزارش کازرون نما؛، در این شماره از پژوهش‌نامه اورمزد، علاوه بر انتشار یادداشت‌هایی از دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر فرهاد براتی، مدیر گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه سلمان فارسی کازرون و معرفی این دانشگاه، 16 مقاله علمی از اعضاء هیئت علمی این دانشگاه نیز منتشر شده است. 

دکتر فرهاد براتی درخصوص مقالات منتشر شده در این شماره از پژوهشنامه اورمزد، در قالب یادداشتی در ابتدای این نشریه با اشاره به محتوای مقالات منتشر شده، خاطر نشان نموده است: مجموعه حاضر، مقالات تحقیقی جمعی از استادان عالیقدر و دانشجویان سختکوش مقاطع ارشد و دکتری زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه سلمان فارسی کازرون است که با اطمینان می‌توان گفت آراسته به چندین خصلتِ عام نوشته‌های تحقیقی سایر صاحبان اندیشه و قلم است و از آن دست‌نوشته‌هایی نیست که به تعبیر بیهقی «به یکبار خواندن نیرزد». انسجام و استحکام لفظ و معنی و نیز بلاغت و روانی این آثار را در همان نگاهِ نخست می‌توان دید. موضوعات این مقالات هم بسیار متنوع است؛ از تحقیقاتی در عرصه‌ی ادبیات تطبیقی گرفته تا مقالاتی علمی ـ انتقادی در زمینه‌های بلاغت، ادبیات عرفانی، ادبیات پایداری، شعر معاصر، داستان‌نویسی و ادب عامه. 

گفتنی است پژوهشنامه اورمزد، فصلنامه‌ای است که به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی سهراب سعیدی، دانشجوی مقطع دکتری زبان و ادبیات فارسی دانشگاه سلمان فارسی کازرون و در هرمزگان منتشر می‌شود. شماره 55 این پژوهش‌نامه که به دانشگاه سلمان فارسی کازرون اختصاص یافته است، شماره تابستان 1400 این نشریه است که در 416 صفحه منتشر شده است.

 شورای سردبیری پژوهشنامه اورمزد متشکل از دکتر علی‌اصغر رستمی‌ابوسعیدی، دکتر علی‌محمد پشت‌دار و دکتر ابوالقاسم رادفر هستند و مشاوران علمی این شماره دکتر زیبا قلاوندی، دکتر مهدی رضایی، دکتر فرهاد براتی و دکتر علی‌محمد محمودی می‌باشند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
اذان صبح
۰۴:۳۶:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۷
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۵
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۴۹
اذان مغرب
۲۰:۰۹:۲۴