پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۲۰۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
عباسی دوانی:
عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد که نظریه هزار زخم صهیونیست ها در برابر ایران قرار دارد که با انسجام مدیریت می توان از آن عبور کرد.
به گزارش کازرون نما؛ فریدون عباسی، با اشاره به اینکه  به بهانه فعالیت هسته ای1900 تحریم علیه ایران اعمال شده است در حالی که کره شمالی به صورت رسمی بمب اتمی را آزمایش می کند و تحریم های کمتری علیه این کشور اعمال شده، گفت: از نظر بنده با همه اوضاعی که داریم مستقل ترین کشور جهان هستیم و مرکز تصمیم گیری در داخل است، باقی کشورها این خاصیت را ندارند، حتی مرکز تصمیم گیری آمریکا در کشورشان نیست و صهیونیسم جهانی آن را اداره می کند خیلی از مسئولین در کشورها با پشتوانه صهیونیسم جهانی و نظام سرمایه داری که آنها دنبالش هستند اداره می شوند.

نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایران کشوری است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، مرکز تصمیم گیری را به داخل کشور منتقل کرده و در دنیا نکته ای جدید حساب می شود که مجبور هستند به مبارزه با ما بر خیزند. فرمول‌های مادی دنیا این است که علیه آزادی خواهان کودتای رسانه‌ای کنند که در بسیاری از کشورها کار نظامی نکردند و با کودتای رسانه ای موفق شدند اما در ایران موفق نشدند.

این نماینده مجلس ادامه داد:  بعد از انقلاب، جنگ را تحمیل کردند و بعد از جنگ دیدند رفتار ایران با کشورهایی که جنگ را پشت سر می گذارند فرق می کند چرا که جنگ را عامل قدرت نظام می دانستیم و جنگ بود که از نیروهای ما مستشار و مدیر ساخت. همچنین از با برنامه ریزی کودتا تلاش کردند نظام را دچار فروپاشی کنند، اما نتوانستند.

عباسی بیان کرد: حالا می خواهند تحریم کنند تا از داخل فروپاشی صورت گیرد، نظریه صهیونیست ها این است که هزار زخم را به ایران وارد کنند یعنی ایران را با جراحت های مختلف قومی، زبانی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مواجه کنند تا به تدریج بر اثر این زخم ها از بین برود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: ما این نظریات را در مقابل خود داریم و راه مقابله با این تحریم ها را باید پیدا کنیم، همان طور که از کودتاهای مختلف عبور کردیم از این به بعد هم می توانیم با همدلی و انسجام از شرایط عبور کنیم. امیدواریم این دولت سیزدهم موضوع انسجام مدیریت را در کشور ایجاد کند و صدای واحد داشته باشیم مطمئنا اقدامات مادی حاکم حریف نظام انقلابی ما نیست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
اذان صبح
۰۵:۱۲:۰۹
طلوع افتاب
۰۶:۳۵:۱۲
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۳۲
غروب آفتاب
۱۹:۳۱:۰۸
اذان مغرب
۱۹:۴۷:۳۳