پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
خبرنگار کازرون نما:
محمد آتش‌روز، دانشجوی دانشگاه سلمان فارسی کازرون با کسب رتبه‌ی ۲ در بیست و ششمین المپیاد علمی کشور، ضمن درخشش در این رویداد علمی، برگ زرین دیگری در تاریخ افتخارات دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون برجای گذاشت.
به گزارش کازرون نما، با اعلام نتایج نهایی برگزیدگان بیست و ششمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از سوی سازمان سنجش، محمد آتش‌روز، دانشجوی رشته روان‌شناسی دانشگاه سلمان فارسی کازرون موفق به کسب رتبه ۲ این المپیاد در رشته روان‌شناسی شد.

غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون ضمن تبریک به این دانشجو و آرزوی تداوم موفقیت‌های تحصیلی برای او، اظهار کرد: درخشش ایشان که در ادامه کسب سایر موفقیت‌های تحصیلی برای دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه سلمان فارسی کازرون صورت پذیرفته است، علاوه بر آنکه بار دیگر ظرفیت‌های مطلوب دانشجویی این دانشگاه را به نمایش درآورد، حاکی از توانمندی‌های بالای اعضا هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون و تلاش و همت قابل تقدیر آن‌ها برای انتقال دانش به دانشجویان است. 

المپیاد علمی دانشجویی از جمله رویداد‌های برجسته علمی کشور است که از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و به منظور تشویق و ترغیب دانشجویان دانشگاه‌های کشور به مطالعه، تحقیق و ایجاد فرصت‌های مناسب علمی برگزار می‌شود.

دانشجویان سال سوم به بالای دوره کارشناسی ۲۳ رشته تحصیلی می‌توانند در این المپیاد علمی دانشجویی شرکت کنند و برگزیدگان هر رشته، بسته به رتبه‌ای که کسب می‌کنند از حمایت‌های مختلفی از جمله ورود بدون آزمون به مقطع کارشناسی ارشد، بورس تحصیلی بنیاد نخبگان، قرار گرفتن در اولویت‌های استخدامی، سپری کردن دوره نظام وظیفه در قالب انجام پروژه‌های پژوهشی مورد نیاز کشور و... برخوردار شوند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹