پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶
رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس:
رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس با یادآوری سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند فتح خرمشهرها در پیش است، حضور جوانان مؤمن و انقلابی گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف را مصداق واقعی فتح خرمشهرها دانست.
به گزارش کازرون نما، اسماعیل قزلسفلی، رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس شامگاه پنج‌شنبه، ۶ آبان در سومین مجمع انتخابات شورای جهادی شهرستان کازرون ضمن تکریم یاد ۱۳۰۰ شهید این شهرستان گفت: در تشکیل و نگه‌داری انقلاب شهدا و ایثارگران فدارکاری‌ها کردند.

وی با اشاره به آیه ۲۱۸ سوره بقره « إِنَّ الَّذِينَ آمَنُوا وَالَّذِينَ هَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أُولَئِكَ يَرْجُونَ رَحْمَتَ اللَّهِ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَحِيمٌ؛ آنان كه ايمان آورده و كسانى كه هجرت كرده و راه خدا جهاد نموده‏ اند آنان به رحمت‏ خدا اميدوارند خداوند آمرزنده مهربان است»، گروه‌های جهادی را مصداق این آیه برشمرد.

قزلسفلی بیان کرد: در تغسیل متوفیان کرونایی که حتی برخی مواقع خانواده‌های این افراد نیز از جنازه‌ها فاصله می‌گرفتند، جهادگران اجازه ندادند جنازه‌ای بر زمین بماند و به صورت جهادی به تغسیل این متوفیان پرداختند و یا در کمک به کادر درمان مراقبت از بیمار را از ۸ تا ۱۰ نفر توسط هر پرستار با ورود بسیجیان به ۲ نفر کاهش یافت آیا این موارد غیر از فتح خرمشهرهای جدید می‌تواند باشد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس، حضور جوانان مؤمن و انقلابی گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف را مصداق واقعی فتح خرمشهرها دانست و به فرموده مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین(ع) مبنی ‌بر اینکه «فتح خرمشهرها در پیش است» اشاره و این جمله را مصداقی برای فعالیت‌های جهادی اعلام کرد.

وی با تأکید بر اینکه گروه‌های جهادی در مواقع خاص، زودتر از همه وارد منطقه می‌شوند و دیرتر از همه خارج می‌شوند و خطرپذیر و مسئولیت‌پذیر هستند، افزود: اگر مؤلفه‌های قوی شدن کشور در جنگ سخت موشک‌ها و در جنگ نیمه سخت دستگاه‌های امنیتی هستند، مهم‌ترین مؤلفه در جنگ نرم گروه‌های جهادی هستند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴