پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹
مسئول اجتماعی در سپاه کازرون:
مسئول اجتماعی در سپاه کازرون خبر داد: مراسم تجلیل ازفعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کازرون برگزار شد.
به گزارش کازرون نما، سرهنگ دوم پاسدار حبیب کهن مسئول اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون اظهار داشت: با حضور فعالان فریضه الهی امربه معروف و نهی از منکر شهرستان کازرون در سالن جلسات سپاه ناحیه شهرستان از ده نفر از فعالان این عرصه تجلیل به عمل آمد.

وی با بیان احادیث و روایات در خصوص امربه معروف ونهی ازمنکر تصریح کرد: امروز یکی از مهمترین آسیب های مهم اجتماعی که بنیان خانواده های ایرانی را هدف قرار داده است اعتیاد می باشد که شهرستان کازرون نیز از این قائده مستثنی نمی باشد و می طلید که همه به صورت جهادی جهت مقابله با این آسیب وارد شویم.

 کهن ادامه داد: ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون با به کارگیری نیروی های دلسوز در سطح حوزه های و پایگاههای مقاومت بسیج جهت مقابله با بلای خانمان سوز اعتیاد با برنامه وارد شده که البته کار به صورت مردمی وجهادی به صورت هم افزایی باسایر دستگاهها و ادرات اجرا می گردد.

این مقاوم مسئول در سپاه ناحیه کازرون اذعان داشت: در حال حاضر اعتیاد بی رحمانه در مسیر حركت خود همه اقشار جامعه را طعمه خود قرار داده و علاوه بر متلاشی كردن كانون های گرم خانوادهها سبب ناكامی در زندگی فردی و اجتماعی می باشد که همه برای نجات جامعه باید متحد شویم.

وی افزود: امروز هرکجا به صورت دلسوزانه و از طریق امر به معروف و نهی از منکر ورود شده ایم شاهد تحول بنیادی در این حوزه بوده‌ایم و مطمعنا بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی خصوصا اعتیاد و سوء مصرف مواد مخدر هم از این قائله مستثنی نبوده و نخواهد بود و ما می توانیم با ورود به امر پیشگیری و اجرای برنامه های هدف مند و اگاه سازی قشر جوان و نوجوان آنها را از این بلای خانمان سوز با انجام فریضه الهی امر به معروف و نهی ازمنکر دور سازیم.

در انتها مراسم با اهداء لوح و هدیه از فعالان فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر شهرستان تجلیل به عمل آمد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷