پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
مدیر آموزش و پرورش کازرون تاکید کرد؛
مدیر آموزش و پرورش کازرون تعامل واحد قرآنی این اداره با دارالقرآن‌ها و موسسات آموزشی را موجب توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی عنوان کرد.
به گزارش کازرون نما، امیرحسین جمشیدی صبح دوشنبه در جلسه هماهنگی فعالیت‌های قرآنی و آماده سازی مقدمات مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان، با حضور معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش کازرون، معاون پرورشی و تربیت بدنی و مدیران دارالقرآن‌ها و مؤسسات قرآنی، هدف از برگزاری این جلسه را ایجاد وحدت رویه و هماهنگی در اجرای برنامه‌ها و زمینه سازی مقدمات لازم جهت هر چه باکیفیت تر برگزار نمودن مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان عنوان کرد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون با اشاره به فعالیت‌های چشمگیر دارالقرآن‌ها و مؤسسات قرآنی در سطح کازرون و تقدیر از زحمات و فعالیت‌های خوب صندوق قرآنی غدیر این اداره، اظهار داشت: اگر فعالیت‌های قرآنی این مراکز با فعالیت‌های واحد قرآنی آموزش و پرورش متمرکز شود، با هم افزایی نتایج درخشان‌تری از دانش آموزان شهرستان در سطح استان و کشور شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه اگر دانش آموزان از لحاظ اعتقادی تقویت شوند، در امور آموزشی هم پیشرفت شأن محسوس‌تر خواهد بود، افزود: با توجه به کمبود نیروی متخصص قرآنی در آموزش و پرورش، با تشکیل کارگروه تخصصی و برگزاری جلسات مداوم باید امور قرآنی را کیفیت بخشید.

در ادامه معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناس قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش کازرون و مدیران دارالقرآن‌ها و مؤسسات قرآنی کازرون به بحث و تبادل نظر درباره چگونگی افزایش راههای همکاری پرداختند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۲۹
اذان صبح
۰۵:۱۰:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۳۴:۰۸
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۳۱:۴۵
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۱۲