پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹
به گزارش کازرون نما؛ «محمدجعفر شفیعی» با اشاره به اینکه کلاس های آموزشی در جهت اشتغال بانوان در راستای شعار سال، «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون برگزار شد،
به گزارش کازرون نما؛ «محمدجعفر شفیعی» با اشاره به اینکه کلاس های آموزشی در جهت اشتغال بانوان در راستای شعار سال، «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون برگزار شد، وی در گفت: امروز برخی از بزرگان دینی و هنرمند که دغدغه متعالی کردن هنر ایرانی اسلامی را دارند بر این باور هستند که هنرمندان باید در مسجد رشد و نمو پیدا کنند تا رنگ و بوی دینی در آثار هنری خلق شده آنان شکل گیرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون افزود: توجه به شعار سال به نام «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» نشان دهنده نقش و اهمیت تولید در رونق اقتصادی و همچنین حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه امروز کانون های فرهنگی هنری در کنار مصادیق دیگری که دارد توانسته مصداق خوبی برای اقتصاد مقاومتی باشد، خاطر نشان کرد: اشتغال، تولید و رونق اقتصادی ظرفیتی را ایجاد می کند که مردم از یک رفاه نسبی برخوردار شوند و بسیاری از معضلات اجتماعی و ناهنجاری های جامعه نیز به دلیل عدم رفاه، بیکاری و عدم برخورداری از معیشت مناسب است.

شفیعی با اشاره به اینکه آنچه که در تولید مهم و حیاتی است، در نظر گرفتن علاقه، استعداد و سرمایه اولیه است، تصریح کرد: مسجد با خودنمایی در عرصه های اقتصاد مقاومتی نمادی از اقتصاد سالم و پویا و فعال تبدیل شده و همچنین پیشتازی و الگودهی این مکان مقدس در امر مهم اقتصاد مقاومتی که یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری است، بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به اینکه کلاس های یادگیری خیاطی و گل دوزی کانون «منتظران ظهور» علاوه بر رفع نیازهای شخصی می تواند منبعی برای کسب درآمد نیز تلقی شود، ابراز داشت: امروزه کار خیاطی و گل دوزی علاوه بر اینکه به عنوان یک مهارت محسوب می شود، می تواند به عنوان یک ابزار اقتصادی و همچنین باعث صرفه جویی در وقت نیز به حساب آید.

شفیعی با اشاره به اینکه بسیاری از مسائل را می توان از کانال مسجد در جامعه تبدیل به یک فرهنگ نهادینه کرد، گفت: مقام معظم رهبری تاکید فراوانی بر ایجاد اشتغال های کوچک دارند و در این راستا اگر این دوره ها توسط دستگاه های ذیربط پشتیبانی شوند و زنجیره ارزش و چرخه تولید که بحث بازار و تأمین مواد اولیه است، در نظر گرفته شود، می تواند بخشی از مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم حل شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷