پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
به گزارش کازرون نما، نشست کارگروه مشترک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کازرون ، اداره ثبت اسناد و املاک کازرون و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کازرون ۱۴۰۰ در محل اداره ثبت اسناد کازرون و با حضور داود انصاری، رئیس ثبت اسناد، خیراله محمودی رئیس اوقاف و دکتر قاسم داودی مدیر بنیاد مسکن برگزار شد.
به گزارش کازرون نما،  نشست کارگروه مشترک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کازرون ،  اداره ثبت اسناد و املاک کازرون و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کازرون ۱۴۰۰ در محل اداره ثبت اسناد کازرون و با حضور داود انصاری، رئیس ثبت اسناد، خیراله محمودی رئیس اوقاف و دکتر قاسم داودی مدیر بنیاد مسکن برگزار شد.

در این جلسه درخصوص صدور اسناد اوقافی در شهر بالاده و روستاهای دارای سهم موقوفه‌ در منطقه‌ی جره و بالاده بحث و تبادل نظر شد و در این مورد قرار بر این شد که با همکاری اداره اوقاف و بنیاد مسکن هرچه سریع‌تر املاک موجود در شهر بالاده و روستاهای اطراف با طرح شمیم برداشت و نقشه‌ها جهت تشکیل پرونده به بنیاد مسکن ارسال گردد .

همچنین اداره ثبت اسناد کازرون نیز در طول هفته دو روز وقت‌ فوق‌العاده و ویژه‌ برای کارشناسی پرونده اسناد املاک موقوفه در نظر بگیرند تا در ۶ماهه نیمه دوم سال اسناد اوقافی بیشتری صادر شود.

  دکتر قاسم داودی مدیر بنیاد مسکن شهرستان کازرون ، ضمن تقدیر و تشکر فراوان از همکاری بسیار خوب و سازنده‌ی روسا و پرسنل  ادارات ثبت اسناد و املاک کازرون، ثبت اسناد و املاک خشت و کمارج و اداره اوقاف و امور خیریه  شهرستان کازرون، بیان کرد: تعهد سال ۱۴۰۰ بنیاد مسکن کازرون صدور ۳۰۰ فقره سند مالکیت شهری و روستایی بوده است که خوشبختانه با یاری پرودگار و تلاش و پیگیری‌های همکاران ما در بنیاد مسکن شهرستان و ادارات ثبت اسناد و املاک، طی ۶ماهه نخست سال جاری به بیش از این تعهد دست پیدا کرده‌ایم.

مدیر بنیاد مسکن کازرون در ادامه افزود: تا پایان شهریورماه و در مجموع ۵۱۹فقره پرونده اسناد مالکیت متقاضیان به هر دو اداره ثبت ارسال و از این تعداد تا آخر شهریورماه ۳۸۳ فقره رای صادر و از این تعداد رای، ۳۲۸ فقره سند صادر شده است.

وی همچنین عنوان کرد:  تا زمانی که ادارات  ثبت اسناد و املاک زمان کافی برای صدور سند تا پایان سال داشته باشند و پذیرای پرونده‌های ما باشند، روند تشکیل پرونده برای متقاضیان و ارسال آن به ادارات ثبت مانند گذشته با سرعت انجام می‌گردد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴