پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
به گزارش کازرون نما ، پیکر مطهر حضرت حجت الاسلام والمسلیمن حاج شیخ ناصر قدوسی (برادر پاسدار شهید محمد جواد زال زاده) از روحانیون مبارز کازرونی در دوران انقلاب و دفاع مقدس در شهر مقدس قم در جوار حرم ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) تشییع و در کنار دیگر علمای دین اسلام آرام گرفت.
به گزارش کازرون نما ، پیکر مطهر حضرت حجت الاسلام والمسلیمن حاج شیخ ناصر قدوسی (برادر پاسدار شهید محمد جواد زال زاده) از روحانیون مبارز کازرونی در دوران انقلاب و دفاع مقدس در شهر مقدس قم در جوار حرم ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) تشییع و در کنار دیگر علمای دین اسلام آرام گرفت.

این روحانی وارسته که عمر مبارک خود را در راه تبلیغ و تقویت دین،مبارزه با رژیم طاغوت، جهاد در جبهه های جنگ و انجام کارهای خیر و عام المنفعه گذرانده بود سر انجام در شام اربعین حسینی و در هفته دفاع مقدس پس از مدتها درد و رنج بیماری آسمانی شد.

حجت الاسلام ناصر قدوسی (زالزاده) در محضر اساتیدی همچون امام خمینی(ره)،شهید مرتضی مطهری، شهید مفتح و... در حوزه علمیه قم کسب فیض کرد و با دستان امام راحل(ره) ملبس به لباس مقدس روحانیت شد . وی در مبارزات انقلابی نقش بسزایی در رابطه با توزیع و انتشار اعلامیه های انقلابی امام راحل(ره) در استان فارس بویژه کازرون در زمان مبارزه با رژیم طاغوت و شرایط سخت حکومت نظامی داشت.

شاگردی و همکاری بسیار نزدیک با مرحوم استاد علی صفائی حائری ملقب به عین صاد( استاد اخلاق و نویسنده نشریات مذهبی در زمینه های اخلاقی و سبک زندگی دینی) از جمله فعالیتهای فرهنگی ایشان به شمار می رفت.

از جمله سوابق مدیریتی وی نمایندگی حضرت امام(ره) در نیروهای نظامی استان ایلام در تمام ۸سال دوران جنگ ،ریاست کل اوقاف استان هرمزگان ، مسول فرهنگی، رفاهی آسایشگاههای جانبازان اعصاب روان تهران به شمار میرود. وی در سالهای پایانی عمر شریف خویش به فعالیت های خیر و عام المنفعه در جهت رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی اقشار محروم و طلاب روی آورد.

مراسم یادبودی از طرف خانواده معظم ایشان در روز دوشنبه ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ از ساعت ۴ تا ۵:۳۰ عصر در مقابل منزل پدری آن مرحوم ، واقع در خیابان ۲۲بهمن-جنب دبیرستان شهید حسن زاده برگزار خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸