پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۲۰۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
به گزارش کازرون نما ، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده سپاه ناحیه کازرون ضمن گرامی داشت یادو خاطره شهیدان حاجی زاده، بحرینی و مصلحیان از شهدای شهرداری کازرون در دفاع مقدس بیان کرد: در مسیر راه شهدا باشیم و بمانیم و ذره‌ای در مسئولیت خود قصور نداشته باشیم.
به گزارش کازرون نما ، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده سپاه ناحیه کازرون ضمن گرامی داشت یادو خاطره شهیدان حاجی زاده، بحرینی و مصلحیان از شهدای شهرداری کازرون در دفاع مقدس بیان کرد: در مسیر راه شهدا باشیم و بمانیم و ذره‌ای در مسئولیت خود قصور نداشته باشیم.

او با اشاره به شعار هفته دفاع مقدس که ما مقتدریم نام گذاری شده است، افزود: در چهل و یکمین سال هفته دفاع مقدس یادشهدا، ایثارگران، جانبازان را گرامی می‌دایم خصوصا کسانی که به اعلی علیین رسیدند و امروز مهمان سه شهید از شهدای شاخص شهرداری هستیم.

سرهنگ توکل به خصوصیت‌های شهدا پرداخت و ادامه داد: شهدا با بصیرتی که داشتند پا به عرصه دفاع حق علیه باطل گذاشتند و قطعا شهدا خدایی هستند و رشادت‌هایی که به خرج دادند هرگز فراموش نشدنی نخواهد بود.

او، به نقش شهید هدایت الله مصلحیان در تشکیل جهاد سازندگی پرداخت و تصریح کرد: شهید مصلحیان، پس از دوسال که متصدی شهرداری کازرون را برعهده داشته با خصوصیاتی همچون انقلابی و متعهد و خدوم بودن، جهاد سازندگی جبهه را در کازرون راه اندازی می‌نماید و با تلاش‌ها، خلاقیت و رشادت‌ها به فرماندهی تیپ مهندسی رزمی امام رضا (ع) استان فارس منصوب می‌شود و رشادت‌ها و ایثارگری‌های فراوانی در جنگ برای انقلاب از خود به یادگار داشته است.

فرمانده سپاه کازرون افزود: امنیت امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم که جان خویش را تقدیم کرده اند و وظیفه داریم با افتخار در مسیر و راه شهدا با خدمت دهی به مردم فعالیت نمائیم و امروز بزرگترین مبارزه با دشمنان انقلاب و اسلام خدمت به مردم است.

او بیان کرد: از اعجاز و رویش‌های انقلاب این است جوانانی که در راه شهدا قدم برمی دارند و از اخلاق و سیره شهدا بهره می‌برند و این افتخار است.

فرمانده سپاه کازرون گفت: وجه مشترک وصیت نامه همه شهدا ولایت پذیری است و باید درس بگیریم از شهدای والامقام، شهدایی که بالاترین هستی خود جان خویش را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند.

او تصریح کرد: دوران هشت ساله جنگ تحمیلی با واقعیت‌ها گفته شود و نتیجه این مجاهدت‌ها و از خود گذشتگی‌ها امروز، صدور و عزتمندی انقلاب اسلامی با تمام معنا درجهان است.

فرمانده سپاه کازرون به اهمیت تکریم ارباب رجوع اشاره داشت و افزود: امروز صاحبان انقلاب و نظام، مردم هستندو سپاه و بسیج هم در کنار شما کارکنان خدوم شهرداری همانند گذشته هر کجاکه لازم باشد برای خدمت به مردم حاضر هستند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴