پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
به گزارش کازرون نما، عبدالحمید حمزه‌پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد: در دو سه روز گذشته شکستگی در خط انتقال آب به مرکز استان اتفاق افتاد که تعمیرات آن هم بسیار سخت بود، ولی با تلاش همکاران انجام شد.
به گزارش کازرون نما، عبدالحمید حمزه‌پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد: در دو سه روز گذشته شکستگی در خط انتقال آب به مرکز استان اتفاق افتاد که تعمیرات آن هم بسیار سخت بود، ولی با تلاش همکاران انجام شد.

او افزود: هر چند تعمیر این خط در زمان دیگری نیز امکان پذیر بود، اما به دلیل بالا بودن هدررفت آب تصمیم به قطع آب و تعمیر اساسی گرفته شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ادامه داد: این شکستگی و قطعی برای تعمیر موجب افت فشار آب در شهر بوشهر شد که اکنون کار تعمیر به پایان رسیده است و وضعیت آب شهر بوشهر در یکی دو روز آینده به شرایط عادی بازمی‌گردد.

حمزه‌پور عنوان کرد: منابع آبی این استان از کازرون در استان فارس و سد کوثر در استان کهگیلویه‌ وبویراحمد تامین می‌شود که این منابع نیز به‌دلیل خشکسالی بی‌سابقه به‌ویژه در کازرون کاملا خشک شده‌اند.

او با بیان این‌که برنامه داریم که با ساخت آب‌شیرین‌کن‌ها آب استان را تامین کنیم، افزود: البته مصرف مردم استان نیز به‌دلیل گرما، بیماری کرونا و استفاده از آب آشامیدنی برای موارد غیرضروری مانند شستن خودرو بالا است که امیدواریم مردم آب را بهینه مصرف کنند.

وارد مدار شدن چاه آب در بوشیگان

در همین حال معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر عنوان کرد: حادثه‌ای در شبکه برق چاه‌ آب بوشیگان پیش آمد که سبب کاهش ۳۰ درصدی تولید و کاهش آب ورودی شهر‌های دشتستان و بوشهر شد.

او افزود: چاه‌ یاد شده با تلاش و پیگیری کارکنان آب و فاضلاب در اسرع وقت پس از تعمیرات به مدار تولید برگشت.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تاکید کرد: مدیریت مصرف آب باید همچنان در دستور کار همگان قرار داشته باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹