پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶
دکتر شرافت خبر داد:
به گزارش دریافتی کازرون نما، در تازه ترین ارزیابی کشوری وزارت بهداشت، مجموعه بیمارستان کازرون توانست با ارتقای سطح ارائه خدمات به بیماران و همچنین بهبود کیفیت فرآیندهای سازمانی ، موفق به کسب گواهینامه درجه یک در اعتبار بخشی کشوری گردید.

 به گزارش دریافتی کازرون نما، در تازه ترین ارزیابی کشوری وزارت بهداشت، مجموعه بیمارستان کازرون توانست با ارتقای سطح ارائه خدمات به بیماران و همچنین بهبود کیفیت فرآیندهای سازمانی ، موفق به کسب گواهینامه درجه یک در اعتبار بخشی کشوری گردید.  

در تازه ترین ارزیابی وزارت بهداشت،بیمارستان کازرون درجه یک شد

 دکتر سجاد شرافت ریاست بیمارستان ضمن اعلام این خبر افزود: در اسفند ماه سال ۹۹ سه نفر از ارزیابان وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی با حضور یک ناظر از سازمان تامین اجتماعی و همچنین یک ناظر از سازمان بیمه سلامت به مدت سه روز در بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) کازرون حضور یافتند و کلیه بخش‌های بیمارستان شامل: ۱۵ بخش درمانی، واحدهای پاراکلینیک (آزمایشگاه، رادیولوژی، داروخانه و درمانگاه تخصصی)، پشتیبانی (لاندری، تاسیسات، آشپزخانه و...) همچنین واحدهای اداری مورد ارزیابی و بررسی همه جانبه این هیات پنج نفره قرار گرفتند که بحمدالله علی رغم بررسی دقیق و سخت گیرانه هیات ارزیابی، این بیمارستان توانست با گرفتن نمره قابل قبول گواهینامه درجه یک را دریافت نماید.

ایشان پیرامون درجه بندی قبلی بیمارستان اذعان داشت: در ارزیابی قبلی بیمارستان که در اسفند سال ۹۵ صورت گرفته است، در ابتدا بیمارستان کازرون حائز درجه دو شد که با چند نوبت اعتراض و پیگیری و انجام ارزیابی مجدد در خرداد سال ۹۶ درجه یک شد.

ایشان در پایان تصریح کرد: دریافت گواهینامه درجه یک اعتباربخشی، جز با همراهی و همدلی کلیه کادر بیمارستان و با مدیریت مشارکتی و همکارهای بین بخشی صورت نمی پذیرفت که در این خصوص از مسئولان محترم بخش ها، پزشکان محترم، اعضای کادر درمان، نیروهای پشتیبانی و همچنین از نماینده پرتلاش شهرستان، دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار محترم، امام جمعه معظم، ریاست محترم دادگستری و دادستان بزرگوار، فرماندهی محترم سپاه و بسیجیان خدوم، فعالین اجتماعی و نقش برجسته خیرین که با ارتقا سطح کمی و کیفی بیمارستان و در راه کسب این موفقیت همکاری و مشارکت داشته اند، تشکر و قدردانی می نمایم که امیدواریم بتوانیم قدردان این حمایت ها با پیشرفت روزافزون حوزه درمان شهرستان باشیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳