پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳
مدیر آموزش و پرورش کازرون خبر داد:
به گزارش کازرون نما، امیرحسین جمشیدی با اعلام این خبر اظهار داشت: در انتخابات هیات رییسه کنگره همفکری بسیج دانش آموزی کشور، دانش آموز کازرونی به عنوان منشی کنگره انتخاب شد.

در انتخابات هیات رییسه کنگره همفکری بسیج دانش آموزی کشور، دانش آموز کازرونی به عنوان منشی کنگره انتخاب شد.  

به گزارش کازرون نما، امیرحسین جمشیدی با اعلام این خبر اظهار داشت: انتخابات هیات رئیسه کنگره همفکری بسیج دانش آموزی کشور با حضور نمایندگانی از تمامی استان ها در بستر فضای مجازی با نظارت کمیته صیانت از آرای دبیرخانه کنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی برگزار شد. 

انتخاب دانش آموز کازرونی به عنوان منشی کنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی کشور

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون افزود: فاطمه سادات جوکار، دانش آموز بسیجی، از دبیرستان نمونه دولتی بانوسلامی توانست با آرای کسب شده به عنوان منشی کنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی کشور انتخاب شود.  

جمشیدی ضمن تبریک به این دانش آموز و آرزوی موفقیت برای تمامی دانش آموزان شهرستان، تصریح کرد: برای اولین بار است که دانش آموزی از شهرستان کازرون در این مجمع صاحب کرسی می شود.  

گفتنی است فاطمه سادات جوکار، فرمانده واحد دبیرستان نمونه دولتی بانوسلامی کازرون، رئیس مجمع همفکری بسیج دانش آموزی شهرستان کازرون و نایب رئیس مجمع همفکری بسج دانش آموزی استان فارس می باشد 

شایان ذکر است کنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی بالاترین سطح تصمیم ساز دانش آموزان بسیجی در سطح کشور است و با توجه به شرایط شیوع ویروس منحوس کووید 19، انتخابات این دوره به صورت مجازی برگزار شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲