پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۹۹۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
در دیدار جمعی از اعضای انجمن صنفی کارگران با فرماندار ویژه کازرون مطرح شد:
به گزارش کازرون نما، جمعی از اعضای انجمن صنفی کارگران به مناسبت هفته کار و کارگر به جهت بیان مشکلات این صنف و کارگران زحمتکش، با علی مظفری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون در فرمانداری ویژه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش کازرون نما، جمعی از اعضای انجمن صنفی کارگران به مناسبت هفته کار و کارگر به جهت بیان مشکلات این صنف و کارگران زحمتکش، با علی مظفری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون در فرمانداری ویژه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار: گاهی شرایط قانون کار موجب جانب‌داری و سوءاستفاده برخی و تضییع حق کارگران شده است

فرماندار ویژه کازرون در این نشست ضمن تبریک هفته کار و کارگر و تقدیر از زحمات ارزشمند کارگران گرامی شهرستان گفت: با توجه به شعار سال ۱۴۰۰، سال تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها، یکی از اقشاری که می توانند در محقق شدن این شعار نقش مهمی داشته باشند، کارگران عزیز هستند. که به یاری خدا با وحدت، صمیمیت و تعامل هرچه بیشتری، شعار سال را محقق خواهیم کرد.

او ادامه داد: گاهی شرایط قانون کار موجب جانب‌داری و سوءاستفاده برخی و تضییع حق کارگر شده است. متاسفانه کارگران بعضا در ارتفاع زیاد نیز کار می کنند و دچار خطرات بسیاری نیز می‌شوند اما هنوز جزو مشاغل سخت محسوب نمی‌شود.

در ادامه فرماندار ویژه کازرون با اشاره به نقش قابل توجه قشر کارگر در حماسه انتخابات، اذعان داشت: از شما میخواهم حضور پررنگ در انتخابات و کمک به اجرای هرچه بهتر آن داشته باشید. مشارکت حداکثری شما در انتخابات، می تواند تاثیر بسزایی برای شهرستان داشته و سرنوشت ساز باشد.

او افزود: با توجه به جمعیت شما در شهرستان، نقش حضورتان در تاثیرگذاری بر انتخابات مبرهن است که حتی می‌توانید بدون دنباله‌روی دیگران، خود برای آینده خودتان برنامه ریزی کرده و حرفی برای گفتن داشته باشید که اگر نماینده‌ای از کارگران در شوراها باشد، بسیاری از مشکلات برای این قشر زحمتکش رخ نخواهد داد.

معاون استاندار فارس ضمن تذکر به جهت رعایت مسائل ایمنی و امنیتی جهت جلوگیری از بروز مشکلات و حوادث برای کارگران گفت: حتما چهره کسی که پوشیده شده و درخواست کارگر دارد را شناسایی کنید و دوست و همکار دیگری را نیز شاهد بگیرید تا خدای نکرده اتفاقات غیر مترقبه رخ ندهد.

در این نشست که با حضور رئیس اداره کار، مسوول انجمن صنفی کارگران و مسوول هیات مدیره رانندگان برپا شد، فرماندار ویژه کازرون با بررسی مطالبات و مشکلات کارگران زحمتکش، دستور تصویب و پیگیری مواردی همچون سهمیه بیمه کارگران، ساماندهی کارگران میادین و ایجاد مکانی جهت استقرار آنان، تخصیص لاستیک، تداوم و عدم قطع بیمه کارگران تحت هر شرایطی و حق بیمه سالیانه را صادر کرد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناظر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
0
0
باسلام وعرض خداقوت
اقای فرماندار خبرداری تو شهری که سکان فرمانداریش گرفتی بدست هیچ شرکت و کارخانه ای حق و حقوق طبق قانون اداره کار نمیده ومتاسفانه به اجبار از نیروهای تحت امرشم به زور امضا و اثرانگشت میگیره واگر نکنی= اخراج متاسفانه
هیچ کسم نیست به فریاد برسه و این جواب که توکازرون عرف همینه فقط پایه طبق اداره کار مزایا اعلامی دولت نمیصرفه مشکلی داری برید بسلامت آیا رواست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳