پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
دکتر شرافت خبر داد:
دکتر شرافت رییس بیمارستان کازرون ضمن اعلام این خبر افزود: متاسفانه در بین هفت قطب درمانی استان، شهرستان کازرون بالاترین آمار مبتلایان و موارد بستری را دارد که این موضوع زنگ خطری جدی برای همه شهروندان در جهت رعایت هرچه بیشتر پروتکل های درمانی می باشد.
به گزارش دریافتی کازرون نما، در حالیکه بیش از یک ماه از شروع پیک چهارم کرونا می گذرد، کماکان آمار بیماران بستری و تعداد بیماران بستری جدید در این مرکز درمانی نه تنها کاهش نداشته بلکه تمامی بخش ها و اکثر پرسنل درمانی برای خدمت رسانی به بیماران کرونا اختصاص یافته است و شهرستان کازرون در بین تمامی شهرستان های استان فارس (به استثنا مرکز استان) بالاترین تعداد بیماران بستری و مبتلایان را دارد.

تعداد پرشمار بیماران بستری و بدحال در تنها بیمارستان کازرون/ تلاش جهت جذب اعتبارات

دکتر شرافت رییس بیمارستان کازرون ضمن اعلام این خبر افزود: متاسفانه در بین هفت قطب درمانی استان، شهرستان کازرون بالاترین آمار مبتلایان و موارد بستری را دارد که این موضوع زنگ خطری جدی برای همه شهروندان در جهت رعایت هرچه بیشتر پروتکل های درمانی می باشد.

ایشان در ادامه پیرامون توسعه زیرساخت های درمانی در بیمارستان کازرون افزودند: با توجه به تعداد زیاد مراجعین و موارد بستری، تلاش های زیادی از جانب تیم مدیریتی این بیمارستان، به همراه پیگیری های مستمر نماینده محترم و فرماندار ویژه شهرستان در جهت توسعه زیرساخت ها در حال صورت گرفتن است که علاوه بر درخواست تجهیزات جدید، درخواست هایی نیز برای تخصیص بودجه برای حل مشکلات تاسیساتی بیمارستان داشته ایم که امروز طی جلسه ای که با مدیر بودجه دانشگاه داشتیم توانستیم ۳ میلیارد ریال برای حل مشکلات تاسیساتی جذب نماییم و مابقی درخواست ها به کمیته اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی ارجاع داده شد.

مسئول حوزه درمان شهرستان در پایان پیرامون آمار فعلی بیماران کرونا تصریح کرد: در حال حاضر ۱۱۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان کازرون بستری می باشند که حال ۸ نفر از آن ها وخیم می باشد همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ نفر بیمار جدید بستری و ۱۶ نفر نیز از این مرکز درمانی ترخیص شده اند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳