پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
در سایه پشتیبانی همه جانبه نماینده خدمتگزار و مردم با غیرت کازرون صورت گرفت:
به گزارش دریافتی کازرون نما، با توجه به افزایش روز افزون تعداد مبتلایان به بیماری کرونا و نیاز مبرم بیماران بستری کرونا به اکسیژن، مصرف روزانه این مرکز درمانی به میزان چشمگیری افزایش یافته است.

به گزارش دریافتی کازرون نما، با توجه به افزایش روز افزون تعداد مبتلایان به بیماری کرونا و نیاز مبرم بیماران بستری کرونا به اکسیژن، مصرف روزانه این مرکز درمانی به میزان چشمگیری افزایش یافته است.

علاوه بر تولید اکسیژن در دستگاه اکسیژن ساز روزانه تعداد ۴۰۰ کپسول ۴۰ لیتری از شرکت های تولیدی در کازرون، شیراز و برازجان خریداری می شد که علاوه بر هزینه گزاف، زحمات زیادی نیز متوجه پرسنل و سایر افراد و ارگان های کمک کننده در امر تامین اکسیژن نظیر سپاه، ارتش، تیپ تکاور و... می نمود. 



بنابراین کادر مدیریتی بیمارستان اقدام به تهیه مخزن اکسیژن از شرکت زمهریر اصفهان و با حمایت جناب آقای دکتر عباسی تامین اکسیژن مایع از شرکت پتروشیمی متانول کاوه از مجموع کارخانجات گروه صنعتی کاوه با مدیریت آقای عسگریان، جهت پشتیبانی از دستگاه اکسیژن ساز و جایگزینی این مخزن با کپسول های اکسیژن نمودند. 

دکتر شرافت ریاست بیمارستان کازرون ضمن اعلام این خبر افزود: متاسفانه در پیک چهارم شاهد تعداد بی سابقه بیماران  بستری بودیم و این آمار روزانه در حال افزایش می باشد بنابراین با شرکت زمهریر اصفهان وارد مذاکره شده و توانستیم یک مخزن ۱۰ تُنی اکسیژن را تهیه و یک مخزن ۲۰ تُنی نیز جهت نصب در اواخر اردیبهشت ماه به مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان پیش خرید کرده ایم که به شدت نیازمند یاری خیرین محترم می باشیم.

وی در ادامه پیرامون نصب و تامین اکسیژن مایع در این شرایط کمبود در کشور اذعان کرد: خوشبختانه در این شرایط فوق بحرانی بر خود می بالیم که نماینده ای دلسوز و خدمت گزار که شخصا مشکلات بیمارستان را رصد و پیگیری می کنند به همراه مردمی نیک اندیش و با غیرت در کنارمان می باشند و با همت و یاری خیرین، متخصصین نظام مهندسی، تیم زحمت کش جوشکاری و تراشکاری و همچنین فعالین اجتماعی توانستیم در ۲۴ ساعت تلاش پیوسته و بی وقفه مخزن را نصب و با تزریق اکسیژن وارد مدار نماییم.



رییس بیمارستان کازرون در پایان پیرامون دستاوردهای درمانی در ماه های گذشته و توسعه زیرساخت ها در ماه های آینده تصریح کردند: در این ایام سخت اتحادی ناگسستنی بین مردم و مسئولین در جهت پیشرفت بخش درمان ایجاد شده است که با وجود نماینده خدوم و خدمت گزار بی شک آینده ای بسیار خوب در جهت جبران عقب افتادگی های بخش درمان خواهد بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲