پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
به گزارش کازرون نما؛ سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون گفت: مسئولان فدراسیون برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا باید هرچه سریعتر تکلیف مربی خارجی را روشن کنند.
مهدی آزادمنجیری افزود: مدت‌هاست که مسئولان فدراسیون برای جذب مربی خارجی رایزنی می‌کنند، اما هنوز اتفاقی دراین مورد نیفتاده است، اگر به معنای واقعی قرار است این قرارداد با نیروی خارجی بسته شود بهتر است هر چه سریعتر اقدامات اجرایی آن انجام شود.

تکلیف مربی خارجی هندبال باید زودتر روشن شود

وی گفت: اگر فدراسیون‌ها موفق شوند یک مربی سطح بالای خارجی و صاحب نام را برای هدایت تیم ملی جذب کنند از هر نظر به نفع‌مان خواهد بود، این اتفاق می‌تواند نگاه رسانه‌ها را به سمت خود متمرکز کند و همه برنامه‌های تیم ملی رصد شود و راه برای رسیدن به نتایج از پیش تعیین شده و همچنین کسب جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی هندبال هموارتر شود.

سرمربی تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در ادامه افزود: هندبال ایران اگر در این فرصت باقیمانده بتواند تدارکات خوبی مثل جذب مربی خارجی صاحب نام، اردو‌های آماده سازی منظم و بازی‌های دوستانه و تدارکاتی سطح بالا داشته باشد بطور حتم در کسب سهمیه جهانی موفق خواهد بود.

میزبانی و فرصت‌های طلایی
آزادمنجیری در ادامه افزود: میزبانی ایران در این دوره از رقابت‌های قهرمانی آسیا تبعات بسیار خوبی برای ما به همراه داشته باشد، شاید در زمان برگزاری مسابقات به علت شیوع ویروس کرونا نتوانیم شاهد حضور گرم و موثر تماشاگران و هواداران در سالن باشیم، اما نباید از اثرات میزبانی و فرصت بسیار خوبی که در اختیارمان است غافل شویم بلکه باید نهایت استفاده را از آن بکنیم.

وی گفت: در این رقابت‌ها شانس جهانی شدن ایران بالاست و بهره‌گیری از این فرصت طلایی هندبال را در راه رسیدن به اهدافش کمک می‌کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳