پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۶
در دیدار کارشناسان منابع طبیعی استان فارس با فرماندار ویژه کازرون مطرح شد:
به گزارش دریافتی کازرون نما،دکتر مظفری همچنین با اشاره به لزوم همکاری مردمی و پیشنهاد راه اندازی مجمع خیرین منابع طبیعی دوستدار طبیعت به جهت کنترل بهتر حریق گفت: با کمک مجمع خیرین و ngoها می توان اساسنامه‌ای برای مدیریت بحران حریق تنظیم کرد.
به گزارش دریافتی کازرون نما، علی مظفری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون در نشست رئیس اداره منابع طبیعی و دو نفر از کارشناسان معین فارس برای این شهرستان که با محوریت بحران حریق تشکیل شد گفت: لازم است که برای مدیریت هرچه بهتر منابع طبیعی شهرستان، درآمدهای حاصل از این مجموعه همچون اجاره سایت گل نرگس، برای خود شهرستان صرف شود.

دکتر مظفری همچنین با اشاره به لزوم همکاری مردمی و پیشنهاد راه اندازی مجمع خیرین منابع طبیعی دوستدار طبیعت به جهت کنترل بهتر حریق گفت: با کمک مجمع خیرین و ngoها می توان اساسنامه‌ای برای مدیریت بحران حریق تنظیم کرد.

راه اندازی مجمع خیرین منابع طبیعی دوستدار طبیعت به جهت کنترل بهتر حریق

او با بیان اینکه برای انجام کار اصولی و همیاری طبیعت، باید از زیرساخت شروع کرد، اظهار داشت: با آموزش و تربیت دانش آموزان می‌توان در حفظ طبیعت قدم برداشت، به نوعی که خود دانش آموز مانع از تخلف والدین خود شود.

فرماندار ویژه کازرون همچنین پیشنهاد راه اندازی مجمعی متشکل از مدیران دوستدار و حامی طبیعت داد که ضمن فعالیت و همکاری مناسب آنان برای حفظ طبیعت و منابع طبیعی، سالانه از کسانی که بهترین اقدامات را داشته‌اند تقدیر شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳