پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
دادستان شهرستان کازرون:
به گزارش دریافتی کازرون نما، نشست فوق العاده ای در محل شعبه دادستانی کازرون و با حضور رابط پیشگیری از وقوع جرم، مدیرجهادکشاورزی، رئیس اداره صمت، رئیس اداره دامپزشکی،رئیس شرکت تعاونی مرغداران و مدیرعامل شرکت سپیدمرغ احسان جهت بررسی علل کمبود مرغ در بازار شهرستان، برگزار شد.
نشست فوق العاده ای جهت بررسی وضعیت عرضه مرغ به ریاست حسین دهقان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کازرون برگزار شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما، با حفظ کلیه پروتکل های بهداشتی نشست فوق العاده ای در محل شعبه دادستانی کازرون و با حضور رابط پیشگیری از وقوع جرم، مدیرجهادکشاورزی، رئیس اداره صمت، رئیس اداره دامپزشکی،رئیس شرکت تعاونی مرغداران و مدیرعامل شرکت سپیدمرغ احسان جهت بررسی علل کمبود مرغ در بازار شهرستان، برگزار شد.

ناهماهنگی‌های بین دستگاه‌های ذی ربط علت بی نظمی و آشفتگی موجود در بازار مرغ است

در این نشست مهمترین مسائل مرتبط با نحوه تنظیم و توزیع گوشت مرغ در بازار و همچنین مشکلات مطروحه از سوی اعضا و بعلاوه علل نوسانات قیمت مرغ در شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حسین دهقان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کازرون با اشاره به نوسانات قیمت مرغ طی روز‌های گذشته خاطرنشان کرد: برخی ناهماهنگی‌های موجود بین دستگاه‌های ذی ربط در این حوزه باعث بروز بی نظمی و آشفتگی و در نتیجه سوء استفاده عده‌ای فرصت طلب شده که این امر باعث تشدید روند نوسانات قیمت مرغ و بروز اشکالات عدیده در ساز و کار توزیع و عرضه مناسب و متعارف گوشت مرغ شده است.

دادستان کازرون با انتقاد از عملکرد برخی از عوامل مدیریتی و نظارتی مؤثر در فرآیند تولید تا توزیع مرغ در بازار وجود نواقص و ایرادات در این زنجیره را مشکل ساز و عامل اصلی بی ثباتی و نوسانات قیمت مرغ توصیف و تصریح کرد: طبیعتا اگر متولیان امر و عوامل دخیل در زنجیره تولید تا عرضه، بدرستی به وظیفه خود عمل و صادقانه و منطبق با موازین قانونی رفتار نمایند یقینا شاهد این مشکلات نخواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه جایگاه و نقش دستگاه قضایی در این خصوص مشخصا نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات قانونی از جمله اعمال نظارت بر نحوه اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار است عنوان کرد: اگر هر مسؤولی در حوزه وظیفه خود عملکرد شایسته‌ای داشته باشد به نحوی که به راحتی پاسخگوی مسائل مربوط به حوزه اختیارات خود باشد، علاوه بر ساماندهی نابسامانی‌های موجود، مشکلات مربوط به نوسانات قیمت مرغ نیز کاهش خواهد یافت.

مقام عالی قضایی شهرستان عدم توزیع به موقع و صحیح مرغ، شکل گیری برخی رقابت‌های ناسالم در حوزه مرغ، عدم شفاف سازی در حوزه صدور فاکتور طی مراحل تولید تا توزیع و... را از جمله مهمترین مشکلات مبتلا به این حوزه برشمرد و از مسؤولین ذی ربط خواست با ریشه یابی مشکلات در اسرع وقت برای رفع معضلات چاره جویی نمایند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹