پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۹۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
مدیر آموزش و پرورش کازرون خبر داد:
به گزارش دریافتی کازرون نما، امیرحسین جمشیدی با اعلام این خبر افزود: دو نفر از هنرآموزان هنرستان فنی فاطمه زهرا(س) این شهر موفق به کسب رتبه های اول و دوم استان در جشنواره تولید محتوای آموزشی شدند.
مدیر آموزش و پرورش کازرون از کسب دو رتبه برتر استانی در جشنواره تولید محتوای آموزشی توسط فرهنگیان این شهر خبر داد. 

به گزارش دریافتی کازرون نما، امیرحسین جمشیدی با اعلام این خبر افزود: دو نفر از هنرآموزان هنرستان فنی فاطمه زهرا(س) این شهر موفق به کسب رتبه های اول و دوم استان در جشنواره تولید محتوای آموزشی شدند. 

کسب دو رتبه برتر استانی در جشنواره تولید محتوای آموزشی توسط فرهنگیان کازرون

وی ادامه داد: هنرآموزان خلاق و تلاشگر هنرستان دخترانه فنی فاطمه زهرا(س) کازرون خانم ها هما حبیبی رتبه اول و زهرا علی نژاد مقام دوم این جشنواره را در استان فارس به خود اختصاص دادند. 

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون ایجاد زمینه مناسب برای شناسایی و پرورش توانمندی های معلمان در تولید مواد و رسانه یادگیری متناسب با نیاز معلمان و دانش آموزان و استفاده از آنها در فرایند تدریس را از اهداف این جشنواره عنوان کرد. 

وی در پایان از تمام کسانی که از هیچ کوشش و تلاشی در به بار نشستن این موفقیت دریغ نکردند و همواره یاری گر آموزش و پرورش بودند تقدیر کرد و این موفقیت را به فرهنگیان کازرون تبریک گفت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹