پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۰
در بازدید جمعی از مسوولین کازرون از بیمارستان ولی‌عصر(عج) مطرح شد:
به گزارش دریافتی کازرون نما، با حضور علی مظفری معاون استاندار و فرماندار ویژه کازرون، رئیس شبکه بهداشت و درمان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، روسای راه و شهرسازی و نظام مهندسی، ضمن گفتگو پیرامون وضعیت کرونا در شهرستان، از بیمارستان حضرت ولی‌عصر (عج) کازرون بازدید شد و نیازهای موجود ویژه بخش کرونا بررسی شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما، با حضور علی مظفری معاون استاندار و فرماندار ویژه کازرون، رئیس شبکه بهداشت و درمان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، روسای راه و شهرسازی و نظام مهندسی، ضمن گفتگو پیرامون وضعیت کرونا در شهرستان، از بیمارستان حضرت ولی‌عصر (عج) کازرون بازدید شد و نیازهای موجود ویژه بخش کرونا بررسی شد.

دکتر مظفری با بیان اینکه اگر خودمان به فکر شهرستانمان نباشیم، دیگران دلسوزی آنچنانی برایمان نخواهند کرد، اظهار داشت: هرکس هرچه دارد فارغ از بازی های سیاسی باید در طبق اخلاص گذاشته برای شهرستان بیاورد تا مشکلات متعدد شهرستان همچون بیمارستان، دانشگاه، عمران و... حل گردد.

گلایه فرماندار ویژه کازرون از تاخیر دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نصب دستگاه اکسیزن ساز

فرماندار ویژه کازرون با اشاره به وضعیت نامناسب کرونا در شهرستان و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی برخی از مردم و کمبودهای بیمارستان ولی عصر(عج)، از تاخیر دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نصب دستگاه اکسیژن ساز براساس وعده یک هفته‌ای گلایه کرد.

رئیس ستاد کرونا در شهرستان کازرون گفت: امروز بیمارستان و بیماران کرونایی نیاز دارند تا همه با هر پتانسیلی برای کمک رسانی و کنترل کرونا حضور داشته باشیم.

فرماندار ویژه کازرون با اشاره به کمبود امکانات و نیرو در حوزه‌های درمان، بهزیستی و... کازرون در قیاس با دیگر شهرستان های غرب فارس گفت: متاسفانه تعداد نیروهای اورژانس اجتماعی نیز بسیار کمتر از دیگر شهرستان‌های غرب فارس هستند اما موارد مورد بررسی در این حوزه را نیز به کازرون منتقل می‌کنند، که نیاز به افزایش ظرفیت نیروی انسانی و امکانات در این شهرستان به شدت احساس می‌شود‌.

در این جلسه و بازدید با توجه به کمبود خودرو حمل و نقل کپسول اکسیژن، با دستور فرماندار ویژه مقرر شد جهت حمل دستگاه کپسول اکسیژن با تعداد بیشتر از کازرون به مرکز استان و بلعکس، چند اداره و ارگان شهرستان به تفکیک، با تخصیص خودرو، این مهم را انجام داده و شهرداری نیز هزینه تهیه ۱۰ کپسول اکسیژن را تامین کند.

طی این بازدید فرماندار ویژه و جمعی از مسوولین شهرستان، از بخش‌های مختلف و مرتبط با نصب و نگهداری تجهیزات کرونایی در بیمارستان ولی‌عصر(عج) کازرون، سرکشی شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳