پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۲
به گزارش دریافتی کازرون نما، رییس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان گفت: با شناسایی ۱۱۸ بیمار مبتلا به کووید۱۹، مجموع آمار مبتلایان از ابتدای اپیدمی کرونا تا امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ به شش هزار و ۹۰۸ نفر افزایش یافت.
به گزارش دریافتی کازرون نما، رییس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان گفت: با شناسایی ۱۱۸ بیمار مبتلا به کووید۱۹، مجموع آمار مبتلایان از ابتدای اپیدمی کرونا تا امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ به شش هزار  و ۹۰۸ نفر افزایش یافت.

دکتر «بندر برامکی» افزود: از این تعداد بیمار شناسایی شده، ۸۰ نفر ساکن کازرون، ۳۸نفر در بخش ها و روستاها (بخش خشت ۳ نفر، بالاده و جدول ترکی هر کدام ۱نفر، دریس۶نفر، مشتان ۲نفر، خسروآباد۱ نفر، دادین ۱نفر، ابوعلی ۱نفر، بلیان ۳ نفر، بناف ۲ نفر، انارستان ۱نفر، بوشیگان دهنو ۱نفر، مهبودی سفلی ۱نفر، ناصرآباد شرقی ۱نفر، مهرنجان ۲نفر، کلانی ۴نفر، عمویی ۱نفر، زرین آباد ۱نفر، پل آبگینه ۱نفر، خیرات آباد ۱نفر، کمانکشی ۱نفر و حاجی آباد موزی ۲نفر  ) هستند.

۵ فوتی و شناسایی ۱۱۸ مبتلا به کرونا در شهرستان کازرون طی شبانه‌روز گذشته

او اضافه کرد: با فوت ۵ نفر دیگر از بیماران (۴نفر ساکن کازرون و ۱ نفر ساکن روستای فامور)، مجموع آمار فوتی های قطعی کرونا نیز به ۱۵۹ نفر افزایش یافت.

برامکی ادامه داد: ۱۱۶ بیمار مشکوک و مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان ولیعصر (عج) بستری هستند که شرایط جسمی ۱۱ نفر از آنها نامساعد گزارش شده است.

این مقام مسوول شبکه بهداشت و درمان با اشاره به شیوع کرونای جهش یافته انگلیسی با قدرت سرایت و بیماری زایی بیشتر، از شهروندان خواست ضمن استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی دست کم یک و نیم متر،  از حضور در مراکز شلوغ و پرتردد پرهیز کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲