پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۶
به دستور دادستانی صورت گرفت:
به گزارش دریافتی کازرون نما، در پی گزارشات واصله مردمی و براساس قانون ، دستور آزادسازی و رفع تصرف از جاده قدیم کازرون به پل آبگینه توسط دادستان کازرون صادر و بخشی از تجاوز به حریم جاده مذکور اعاده به وضع سابق گردید.
در پی گزارشات واصله مردمی و براساس قانون ، دستور آزادسازی و رفع تصرف از جاده قدیم کازرون به پل آبگینه توسط دادستان کازرون صادر و بخشی از تجاوز به حریم جاده مذکور اعاده به وضع سابق گردید.

به گزارش دریافتی کازرون نما، حسین دهقان دادستان عمومی و انقلاب کازرون از رفع تصرف حریم جاده قدیم در منطقه پل آبگینه کازرون خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کازرون، با بیان اینکه عده‌ای با توجه به اینکه جاده مذکور ، با توجه به احداث جاده جدید و اینکه راه به مسیر عبور و مرور کشاورزان تبدیل گردیده بود از فرصت بدست آمده سواستفاده و بخش هایی از جاده را تصرف کرده و باعث مختل شدن تردد دیگر کشاورزان، تضییع حقوق عمومی و نهایتا اعتراض مردم منطقه شده بودند، که براساس قانون حدنگار(کاداستر)،ماده690قانون مجازات اسلامی،ماده6قانون ایمنی راه ها و راه آهن دستور جهت رفع تصرف و آزادسازی مسیر را دادیم.

آزاد سازی و رفع تصرف از جاده قدیم پل آبگینه به کازرون

وی اقدام به هرگونه عملیات و ایجاد مستحدثات، درختکاری، زراعت و حفاری در حریم قانونی راه‌ها و شوارع را غیرقانونی و منوط به اخذ مجوز از وزارت راه دانست تصریح کرد: براساس قانون و در پی گزارش، دستور آزادسازی حریم جاده صادر و نماینده اینجانب به همراه ادارات راهداری، جهادکشاورزی، امور منابع آب و ضابطین قضایی به محل اعزام شدند.

این مقام قضایی در پایان خاطر نشان کرد: دادستانی شهرستان با تاکیدات رئیس کل محترم دادگستری استان و در راستای نظارت بر حسن اجرای قوانین، با هرگونه تجاوز به حقوق عامه و تصرف اراضی ملی در چارچوب قانون به شدت برخورد می‌کند.

شایان ذکر است اقدام مذکور دادستانی و خبر ادامه آن، باعث خوشحالی مردم منطقه و تقدیر و تشکر آنها از دستگاه قضایی و ادارات متولی شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷