پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
پس از تعویق جام باشگاه‌های آسیا؛
به گزارش کازرون نما، بیست و سومین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا در بخش مردان قرار بود سال گذشته برگزار شود که به دلیل شیوع کرونا به اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ و از اردیبهشت ماه برای دومین بار به دهه سوم خردادماه و به میزبانی جده عربستان موکول شد.
سرمربی تیم هندبال شهید شاملی کازرون به دنبال تعویق دوباره مسابقات جام باشگاه های آسیا از ادامه اردوها و بهره از چند لژیونر در ترکیب تیم اعزامی به جده خبر داد.

به گزارش کازرون نما، بیست و سومین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا در بخش مردان قرار بود سال گذشته برگزار شود که به دلیل شیوع کرونا به اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ و از اردیبهشت ماه برای دومین بار به دهه سوم خردادماه و به میزبانی جده عربستان موکول شد.

منجیری: چند لژیونر هندبال را جذب می‌کنیم/ اردوها ادامه خواهد داشت

قرار است دو تیم شهید شاملی کازرون و مس کرمان به عنوان نماینده باشگاه‌های کشورمان در این رویداد آسیایی حاضر شوند و این روزها هم اردوهای خود را برگزار می‌کنند.

در شرایطی که تیم فوتبال فولاد و استقلال برای برگزاری مسابقات خود در لیگ قهرمانان آسیا در جده و ریاض عربستان حضور دارند و خبری از لغو و عدم برگزاری این دو رویداد نبوده، کنفدراسیون هندبال آسیا بعد از دو روز انتشار اخبار ضد و نقیض مبنی بر لغو کامل مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، عصر روز سه شنبه در نامه‌ای رسمی خبر از تعویق سه هفته‌ای این رویداد داد.

مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا قرار است از ۲۲ الی ۳۱ خردادماه به میزبانی جده عربستان برگزار شود.

مهدی آزاد منجیری سرمربی تیم هندبال شهید شاملی کازرون گفت: ما هم از دو روز قبل حرف‌هایی در این مورد شنیده بودیم که این رویداد لغو شده است اما پیگیری فدراسیون و باشگاه نتیجه‌ای نداشت و مشخص نبود این خبر از کجا آمده است. قطعاً از همان ابتدا کنفدراسیون هندبال آسیا اگر می‌خواست این رویداد را لغو یا معوق کند به صورت مکتوب اطلاع می‌داد یا مانند گذشته بر روی صفحه اجتماعی خود «استوری» می‌کرد همان طور که لغو مسابقات جوانان را استوری کرده بود.

وی افزود: در روزهای اخیر خبرهایی آمده بود که درستی آن مشخص نبود. پاسخ «YES» یکی از کارمندان کنفدراسیون هندبال آسیا در پاسخ به این سئوال که آیا این رقابت‌ها لغو شده است یا نه، ملاک تصمیم ما و درستی خبر نبود؛ چرا که باید این مسئله به طور واضح و قطعی یا کتبی به فدراسیون یا باشگاه اطلاع داده می‌شد.

منجیری خاطر نشان کرد: هم فدراسیون هندبال و هم ما به دنبال این اتفاق پیگیری فراوانی کردیم. به ما گفتند این رویداد به تعویق می‌افتد و در نهایت نیز کنفدراسیون هندبال آسیا نامه‌ای رسمی مبنی بر لغو سه هفته‌ای مسابقات منتشر کرد.

وی ادامه داد: مسابقات قرار است از ۲۲ خردادماه در جده برگزار شود و هنوز تا آن زمان وقت باقی است. این تعویق مسابقات به سود ما شد و اگر کرونا مشکلی ایجاد نکند فرصت تمرین بیشتری خواهیم داشت. ما هم اکنون هم در اردو هستیم و قرار است چند اردوی دیگر را هم برگزار کنیم.

سرمربی تیم هندبال شهید شاملی کازرون بیان داشت: ما صحبت‌هایی با چند لژیونر داشتیم تا بتوانیم از آنها در ترکیب تیم اعزامی و حاضر در مسابقات جده استفاده کنیم. متأسفانه امین یوسف نژاد مصدوم شد اما الله کرم استکی به ما قول داده که اگر مشکلی پیش نیاید و تداخل برنامه وجود نداشته باشد می‌تواند به تیم ملحق شود. البته با این تعویق مسابقات مجدداً باید با وی و دیگر لژیونرها صحبت کنیم که اگر مشکلی نباشد تیم ما را در این رویداد همراهی کنند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹