پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۹
در جلسه ستاد کرونا با حضور روسای ادارات شهرستان کازرون مطرح شد:
به گزارش دریافتی کازرون نما،فرماندار ویژه کازرون در جلسه اعضای قرارگاه مدیریت و کنترل بیماری کووید ۱۹ شهرستان کازرون با اشاره به منطقه بندی ۲۷ گانه کازرون جهت رسیدگی، نظارت و بازرسی هریک از مدیران برای کنترل کرونا گفت: مدیران در مناطق تحت مسوولیت خود باید نظارت دقیق داشته باشند و محترمانه و دلسوزانه اما با جدیت و دقت نظارت کنند.
به گزارش دریافتی کازرون نما، در جلسه اعضای قرارگاه  مدیریت و کنترل بیماری کووید ۱۹ شهرستان کازرون که با حضور علی مظفری معاون استاندار و فرماندار ویژه و مدیران شهرستان و اعضای ستاد کرونا در فرمانداری ویژه کازرون برگزار شد، دکتر مظفری با تاکید بر اینکه برای افراد بدون ماسک، نباید هیچگونه خدماتی در صنوف مختلف ارائه شود اظهار داشت: صرفا در صورت رعایت پروتکل های بهداشتی است که واحدهای صنفی مجاز به فعالیت، می‌توانند به مراجعین خدمات دهی کنند.

فرماندار ویژه کازرون با اشاره به منطقه بندی ۲۷ گانه کازرون جهت رسیدگی، نظارت و بازرسی هریک از مدیران برای کنترل کرونا گفت: مدیران در مناطق تحت مسوولیت خود باید نظارت دقیق داشته باشند و محترمانه و دلسوزانه اما با جدیت و دقت نظارت کنند.

منطقه بندی 27 گانه کازرون جهت رسیدگی و نظارت بر اجرای شیوه نامه های بهداشتی

او افزود: نظارت بر مساجد، اماکن مذهبی و ورزشی، نظارت بر درستی فعالیت گروه مشاغل یک از جمله تعطیلی از ساعت ۲۲ به بعد و علامت‌گذاری جهت رعایت فاصله گذاری و همچنین ممنوعیت کامل فعالیت گروه دو، سه، چهار مشاغل، توزیع کمک مومنانه، ضدعفونی و آموزش مردم منطقه تحت نظارت خود و اعلام گزارش روزانه به فرمانداری، از جمله وظایف مدیران در این مناطق تقسیم بندی شده است.

مظفری با تاکید بر لزوم نظارت دقیق بازرسان، سهل انگاری در نظارت از صنوف در صورت عدم رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های ستاد کرونا را خیانت در حق مردم و واحدهای صنفی سطوح دیگر دانست و افزود: در کمال احترام و آرامش برای حفظ سلامتی مردم و رعایت عدالت در تعطیلی صنوف مختلف، با جدیت در انجام دستورالعمل های ستاد کرونا اقدام کنیم.

در پایان این نشست از ۸ گروهی که در مناطق تحت بازرسی خود عملکرد بهتری داشتند تقدیر شد.

گفتنی است برخی از مصوبات این جلسه به شرح ذیل است:

همکاری بخشداران شهرستان با اتاق اصناف جهت کنترل و تعطیلی مغازه داران در شرایط فعلی و رصد روزانه وضعیت رعایت محدودیت های کرونا توسط اصناف

کلیه نانوایی‌ها و مغازه داران نقطه‌گذاری جهت رعایت فاصله‌گذاری را انجام و مغازه‌هایی که صاحبان آن، پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند نسبت به برخورد قانونی و پلمپ آن اقدام شود.

اعلام عمومی تیم های ۲۷ گانه شهرستان جهت بیان لزوم تعطیلی مغازه‌ها از ساعت ۲۲، که در صورت باز بودن پس از این ساعت، آن واحد صنفی به مدت سه ماه پلمب می گردد.

حضور و همراهی مامور پلیس اماکن به صورت تمام وقت در تیم بازرسی شهرستان

به منظور اطلاع و آگاهی مردم از چگونگی وضعیت بیماری کرونا و ایجاد اهمیت در نظر مردم جهت رعایت و حفظ سلامتی، شبکه بهداشت و درمان آمار فوت و ابتلا به کرونا به تفکیک هر شهر و روستا مشخص و اعلام عمومی کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹