پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۷
کد خبر: ۱۹۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۷
شهردارکازرون عنوان کرد:
به گزارش اختصاصی کازرون نما؛ محمد امین مهرورز گفت:بودجه سال 1400 شهرداری کازرون بالغ بر 118میلیارد تومان درنظرگرفته شده است که نسبت به سال گذشته فعالیت های عمرانی رشد ۳ برابری داشته است .
به گزارش اختصاصی کازرون نما؛ محمد امین مهرورز گفت:بودجه سال 1400 شهرداری کازرون  بالغ بر 118میلیارد تومان  درنظرگرفته شده است که نسبت  به سال گذشته فعالیت های عمرانی   رشد ۳ برابری  داشته است .

محمد امین مهرورز شهردار کازرون در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه کازرون برگزارگردید ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان به تشریح بودجه شهرداری کازرون پرداخت واظهار داشت:با وجود شیوع ویروس  کرونا و محدودیتهای اعمال شده در سال 99 که  باعث رکود  کسب و کاروتعلیق اقتصادگردید،بودجه 93 میلیاردتومانی  شهرداری کازرون بیش از 100 درصد محقق گردید و با تلاش مجموعه موفق شدیم  بودجه تحقق یافته را به 94 میلیارد  تومان برسانیم که نسبت به بودجه سال 98 رشد چشمگیر داشته است .

بودجه118میلیاردتومانی سال جاری شهرداری/رشد 3برابری فعالیتهای عمرانی

مهرورز گفت: بودجه سال 1400 شهرداری کازرون 118میلیارد تومان درنظرگرفته شده است ؛ازاین میزان مبلغ  71 میلیاردتومان  هزینه  جاری  شهرداری و47 میلیاردتومان  هزینه عمرانی و زیبا سازی خواهد بودکه  با تمام توان و با پویایی بیش از پیش شهرداری امیدواریم  بتوانیم رضایت مندی  شهروندان را شاهد باشیم.

شهردار کازرون با اشاره اقدامات موثر واحد حقوقی واملاک شهرداری در تحقق بودجه سال گذشته اذعان کرد: با تلاش همکاران حقوقی دربیش از 80%پرونده های علیه شهرداری که درحوزه قضایی مطرح گردیده بود به نفع شهرداری رأی صادرگردید و از جمله مهم ترین آن ها می توان به رأی قطعی دادگاه تجدید نظر در خصوص بازگشایی خیابان کارگرشمالی اشاره کرد.

مهرورز با بیان اینکه در سال گذشته رشد 3 برابری فعالیت های عمرانی  درسطح شهر را شاهد بودیم عنوان کرد: در سال 99توان شهرداری برفعالیت عمرانی متمرکز بود و با وجود تورم افسار گسیخته موفق شدیم از نظر احداث زیرساخت های مورد نظر به نتیجه مطلوب برسیم .

وی ازبازگشایی خیابان کارگر درخرداد ماه ،شروع زیبا سازی میدان شهدا وسردرب بازاربزرگ کازرون ازاردیبهشت ماه خبرداد و افزود:شروع فاز2 پارک تپه بعثت ،بهسازی پیاده روها و خیابان های شهدای شمالی و جنوبی ، ابوذر، ژاندارمری و کمربندی خرمشهر و اتمام پروژه خیابان حافظ از دیگر اقدامات عمرانی سال جاری است.
 
شهردار کازرون بااشاره به اینکه درسال جاری توجه ویژه ای در زمینه مبلمان و زیباسازی شهری خواهد شد،گفت: نور پردازی معابر و بوستان ها، ساخت المان نام کازرون با مشاوره افراد صاحب نظر، تکمیل  بوستان های مردانی  با تمرکز بر تکمیل و راه اندازی  فرهنگ سرا، ایجاد پارک پردیس هم چنین  تکمیل پارک های باغ نظر، سلمان و طالقانی را نیز در حد مقبول به شهروندان فهیم کازرون ارائه خواهیم کرد .

مهرورز اصلاح هندسی میادین کازرون را ازدیگر برنامه های سال جاری برشمرد وافزود: اتمام نوسازی میادین میدان انقلاب،شروع پروژه اصلاح هندسی میدان های  فردوسی ، امام خمینی و سلمان فارسی را در دستور کار قرار می دهیم .

شهردار کازرون ضمن گلایه از عدم تخصیص  قیر دولتی به شهرداری کازرون کرد با وجود تورم بسیار بالای قیمت قیر تصریح کرد:با وجود مشکلات متعدد درتامین اعتبارت، 8 میلیارد تومان بودجه آسفالت درسال جاری می باشد که درفازاول اجرای آسفالت یک قرارداد4 میلیاردتومانی به مناقصه گذاشته شده است.

وی با اشاره به وضعیت پرداخت حقوق کارگران وپرسنل شهرداری کازرون اظهار کرد: در حال حاضر تمامی مطالبات پیمانکاران با کارگران پرداخت شده و حقوق پرسنل و نیروهای خدماتی تحت قرارداد با شهرداری نیز تسویه حساب شده است .

شهردار کازرون یکی از فعالیت های عمده شهرداری در سال 99را  پیگیری مطالعات طرح تفصیلی کازرون عنوان کرد وافزود: مطالعات طرح تفصیلی شهرداری کازرون که  از سال 95 تا کنون تعویق افتاده بود در اردیبهشت ماه سال جاری ابلاغ می گردد .

مهرورزابراز امیدواری کرد ساماندهی ورودی شهر از سمت شرق و غرب به یک توسعه متوازن دست پیدا کند و تصریح کرد: آماده تعامل دیگر دستگاه های اجرایی مانند شرکت توزیع برق، راهداری، به منظورمناسب سازی ورودی های شهر کازرون هستیم.
نویسنده: رحیم زارع
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹